Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 1 september 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 1 september 2012 19:53

Godkväller i stugorna!


Idag har jag känt mig trött och hängig i kroppen,kanske blir

en förskylnings sväng för mig också :-/

Efter att jag varit iväg under morgonen och beställt nya tapeter till köket,

köpt ny fleece tröja till mig,ett hamster hjul till stor snäckans lilla Alvin,

ridit,busat med lillebror och köpt hem fika så tog det stopp....så efter

middagen bäddade lillan och jag ner oss och låg och pratade

om allt och inget :-)


Vi tycker att det är lite små lustigt....för när lillan blir sjuk

så blir hon sådär väääldigt artig :-D


Jag:Vi får nog ge dig lite alvedon.....

Lillan:Ja tack,det hade varit bra!

Jag:Sen bäddar vi ner dig i soffan en stund!

Lillan:Nej tack....det tycker jag är lite tråkigt!

Jag:Vill du ha lite dricka?

Lillan:Ja tack, snälla mamma :-)

Lillan:Gick det bra att rida Dajm idag....gick det fint?

Jag:Jodå,det gick bra!

Lillan:Men vad härligt!!!


Ni förstår kanske att det är lite svårt att hålla sig för

skratt när en liten sjukis med rufsigt hår iklädd pyjamas och

med världens hesa röst bara fortsätter att vara så dära väldigt artig :-)

Hihi,lite lustigt!


Åhh,just det...det jag egentligen skulle berätta för er var om den lilla

spännande utflykten som min käre make tog med mig på igår :-)

Jag som alltid är på jakt efter "skatter" blev super glad

när utflykten visade sig gå till en bekant till min käre make....eller ja,

vi fick helt enkelt ta oss en titt i en av hans många lador som

är fyllda med just massa gamla skatter :-)

När vi körde hem så var jag nöjd och glad ägare till ljuvliga spegeldörrar,

gamla fina spröjsade fönster och en gammal vacker klädhängare!

Lyckliga jag :-)


Nu blir det sängen...måste vila mig pigg igen känner jag!

Ha en underbar kväll

Kram//Anja





Dagens middag från Linas matkasse....super enkelt och super gott :-)

 




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards