Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 september 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 13 september 2012 21:19

Godkväller!


Vet ni vad man bör låta bli med?

1)Man bör låta bli att betala räkningar när man har feber!

2)Man bör låta bli att svara i telefon när käre maken ringer

för att berätta att man i feberyran har satt in 1300 kronor....på FEL konto!!!

3)Man bör alltså låta bli att sätta in pengar till en privatperson när man

egentligen hade för avsikt att betala en räkning!


Sen åt andra sidan......


1)Så kan man vara glad att man svarade...så man fick reda på att

denna snälla människa kontaktat käre maken och ville sätta tillbaka pengarna!

2)Vara glad över att denna Svante människan var en hygglig man!

3)Man får helt enkelt vara glad över att saker och ting ibland

löser sig till det allra bästa ändå :-)


Så kan det gå när inte haspen är på....eller när man har feberyra

och själv tycker att man är HEJDUNDRANDES duktig som

betalar "räkningar" (läs...sätter in pengar till folk här och var ;-))

Nåja,slutet gott...allting gott!


Nu ska jag avsluta kvällen med en kvällskaka minsann.......

För att lugna nerverna.......Jo,klart en kaka hjälper ;-)


Godnatt//Anja







*


*


Idag blev det kvällsridning på Godingen....han är så himlans duktig och lyssnar

så bra till min sinnesstämning...Härligt :-)

      


Av vitamoblerochbarnbus - 13 september 2012 17:47

Hejsan hej!


Idag var jag inne en sväng i favorit butiken...måste ta med kameran en

dag så att ni kan få se varför detta är min favorit butik :-)

Nåja.....såååå glad blev jag när jag fick en biljett till ett

super spännande evenemang som ska äga rum på Svaneholmsslott!


Lyckliga,lyckliga jag.....vad har jag gjort för att förtjäna denna äran!!?!

Super glad blev jag och jag längtar så att det kittlar långt ner

i tårna och funderar gör jag redan på vad man ska ha på sig för fint :-D

Tusen tack snälllaste,finaste Pumpanmänniskor....Ni är Underbara!!!


Nu ska jag försöka lösa en dumhet som jag lyckats göra,

ibland undrar jag hur jag lyckas med vissa saker alltså :-/

Nåja...jag kikar in senare och berättar om mitt lilla missöde!


Kram//Anja




*


*


 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards