Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 september 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 16 september 2012 19:32

Vad är det för en dag.....

Är det en vanlig dag......Nej det är ingen vanlig dag

för det är Cornelias födelsedag..HURRA HURRA HURRA!!!!


Godkväller Bloggisar!


Idag har vi firat vår lilla prinsessa som fyllde hela fyra

år idag...stora snäckan minsann :-)

Vi började dagen med paket,mysfrukost och sång!

Tror att favorit presenten var den "nya,rena" cyklen som hon var ute

och provcyklade i pyjamas,pippitröja och ridstövlar :-)


Hon var så söt så och det var inte utan att jag funderade en stund på

dagen för fyra år sedan...när denna lilla underbara tös såg dagens ljus för

första gången....tänk att hon faktiskt var mörkhårig när hon föddes,det kan man

knappt tro när man ser hennes blonda rufs idag :-)


Dagen till ära så busade lillan och jag och lekte

modell för en dag....så idag bjuder vi på bilder på världens

goaste Cornelia....Grattis Hjärtat!



Hoppas att ni fina bloggisar haft en underbar helg,

i Barnbushuset så blev vi med element minsann så nu är

här riktigt mysvarmt....utan att springa efter ved hela tiden ;-)


Kram//Anja






Nu får ni en Lillan kavalkad :-D

       

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards