Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 26 mars 2013 16:20

Hej och hå!


Har fått en fråga om varför jag ofta skriver och berättar om lillebror 

och lillan och inte lika ofta om dom tre större underbaringarna!

Enkelt!!!


Lillebror och lillan är ju ofta med mig när dom stora är i skolan,

vilket då ju såklart blir att minisarna (lillebror) har massor 

av tid att hitta på bus här hemma :-)


Det är den första anledningen....

Nästa är att det är ju jag som har valt att blogga och inte mina barn!

Och eftersom att även några från barnens skola kikar in 

här mellan varven så känner jag att pinsamma historier eller annat 

liksom inte hör hemma här av hänsyn till barnen.

(Tror inte att minisarnas förskolekompisar kikar in här ;-))

Och när jag väl skriver/lägger upp bilder på/om dom stora 

barnen så frågar jag alltid så att dom tycker att det känns okej 

för dom :-)


Så nu vet ni varför det är som det är!


Hoppas att ni har det bra och att ni njuter av solenstrålar som kikar fram,

själv längtar jag efter lite påskledigt med barnen och käre maken!

Får hoppas att solen stannar kvar så att det finns chans till skogspromenader 

och annat utebus nu när vi ska vara lediga :-)


Kram//Anja


Inomhusvår :-)

 

*

*

Nymålad stol som INTE blev vit.....fast det ser ni ju redan...kanske ;-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards