Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 20 mars 2013 15:10

Halloj där i Snöyran!


Då var visst vintern installerad igen :-D

Kanske inte jättekul men hemma hos oss är det vår...inne då alltså!!

Här växer gurkor,tomat,blomsterkrasse,pumpor och 

broccoli och vårblommorna är planterade och inbringar 

ett visst hopp om att det eventuellt kan...kanske...komma...att dyka 

upp lite vår så småningom!

(lagom till dess så lever vi väl i en oas här hemma ;-))


Och vår är ju bra.....för idag var jag minsann och hämtade 

en fin fin vagn till lillebror som han ska 

få softa i när det blir rätt...vagnlag?!? (Väglag...då måste det bli Vagnlag)

Så nu ser jag fram emot att gå på långa härliga 

promenader med barnen,hundarna och käre maken såklart :-)



Hoppas att ni har det underbart...och att ni INTE bor på Österlen....hörde 

att det var tossigt mycket snö där nu :-/

Och just det...på tal om Österlen.....Förra veckan när jag skulle 

hämta stora dottern hos mina föräldrar så kommer jag in som vanligt.....

Och möts av Danne Stråhed (som bor på Österlen)som sitter och spelar på 

min pappas gitarr....Danne.....Stråhed......ni vet han som sjunger 

-När en flicka talar skånska!!!

Kan säga att jag stod där med stora tefatsögon och bara stirrade ;-)

Han skulle visst köpa min pappas gitarr...så kan det gå med blocket annonser,

man vet aldrig vem som kommer på besök :-D


Nej...hej och hå med mig!

Kram//Anja



(Suck.....dumma svarta sladd som smög sig med på bilden ;-))

 

*

*

*

 

*

*

Korgar är bra....jag är en sann korgoman....snabbt städar man huset genom att trycka 

ner allt smått och mindre smått tjafs som ligger lite här och var....på med en tjusig 

filt och det ser huuur städat ut som helst!!!

Ni skulle bara veta allt som gömmer sig i denna korgen.....Hm,Nu undrar jag med...måste kolla....

*

*

*

*    

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards