Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 21 mars 2013 14:38

Hej alla snögummor...och gubbar :-)


För ett tag sedan fick jag ju en award tilldelad mig,detta 

är min första och jag vet inte riktigt vad det innebär mer än att jag ska 

svara på lite frågor :-)

Och självklart är det ju super mysigt att någon tänkt på lilla mig!


Så...frågorna,dom kommer här :-)


1) Vilken är din bästa egenskap?

Svar: Hmm....vad svårt......ehhh.....att äta godis?!?

Nej...skojade bara.....jag tror att jag är (försöker) vara rätt så hjälpsam :-)


2) Vad gör dig arg?

Svar: Människor som konsekvent klättrar på andra för att komma 

åt sin egen lycka....grrr.....lite vänlighet kommer 

man all världens väg med!


3) Vad är ditt bästa resminne?

Svar: Hahahaha....ska jag minnas det ;-) (I dimman med moster ;-)

Nej,men faktiskt så har jag en del...svårt att välja...fråga mig igen när jag 

kommer hem från Kina :-D


4) Vilken är den sämsta film du sett?

Svar: Lätt....Pulp fiction....vad ser folk i denna filmen förutom 

halvlustiga kommentarer som hängde med i allt för många år efter!?

(Jag har försökt att se den FYRA gånger...men somnar alltid ;-))


5) Vilken är din favoritårstid?

Svar: Svårt....på vintern åker man pulka,dricker varm choklad och 

tänder en massa härliga doftljus.....på våren njuter man av fågelsång,grillning 

i skogen och av solens strålar (förutom denna våren då) Och på sommaren så 

odlar och skördar vi massa gott i trädgården,grillar och myser ute.

Hösten....jamen då plockas det ju svamp och vi njuter av dom 

sista loppisarna som dröjer sig kvar.....

Så vilken är då bäst????


Nej,får nog allt säga att varje årstid har sin tjusning i lagom mängd=

Snö.....försvinn...Nuuuuu :-)


Sådär ja...där var svaren på mina frågor,och då ska jag alltså skriva 

egna och utmana andra om jag förstår detta rätt?!

Mina frågor....


1) Vilken mat är din absoluta favorit?

2) Vilken är din favorithögtid?

3) Fika eller träna? ;-)

4) Vilken är din favoritsysselsättning?

5) Vad är ditt bästa pysseltips?


Och jag utmanar....Ehh...det här med länkning asså...att jag aldrig lär 

mig hur man gör!!!!

Ehh.....jag gör som jag gör ;-)


1) LivetsGodbitar 

2) Poohlina

3) Lantlivetpåfjället 

4) Cirkusbergmark

5) Ameliespyssel


Sådär ja....nu så tror jag att jag gjort rätt för min Award :-)

Tusen tack till tankarfrantallbacken.bloggspot.se


Kram//Anja



 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards