Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 10 mars 2013 20:06

Godkväller!


Här sitter en trött och hängig bloggerska...säkert en gnutta gnällig också,

men käre maken hanterar det genom att komma och

ge mig fjäderlätta pussar mellan varven!

Och då känns ju allting liiite bättre faktiskt :-)


Jag vet att när man önskar sig saker så ska det vara världsfred och allt det där,

och det gör jag ju såklart...men långt inne i mig bor några fler önskningar.....

Materialistiska sådana....tabu eller ej...här kommer dom!



Kram//Anja


Ps.För första gången använder jag mig inte av mina egna bilder utan av

bilder som jag har hittat här och var på nätet,så alltså...inte mina :-)



Åhh,en volvo PV...mitt hjärta smälter.....

Rimlighet=Den som visste!

 

*

*

Gärna i denna ljuvliga färgen :-)

 

*

*

En KithenAid...suck,vad den är fiiiiin!

Rimlighet=Klart....spara...spara!

 

*

*

JÄTTE fiiiin ;-)

 

*

*

Hmm,kanske en av varje!?

*

*

En Dianakamera...totalt värdelös att fota med...ja,jag vet....det ger säkert

upphov till följd frågor,det tar vi då :-)

Rimlighet=

Insåg att denna ska gå att hitta billigt i Kina......Oh yes baby ;-)

   

*

*

En gammal sliten pall....gärna ljusturkos eller mingrön :-)

Rimlighet:TUR!

 

*

*

Mmmm,ett SMEG kylskåp....be att få av tomten....

Rimlighet=Senare....men inte omöjligt!

*

*

En köksö=Rimlighet:Absolut,bygga själv :-)

   

*

*

Ett uterum som detta....Rimlighet=bör gå efter en tur till byggmax :-)

    

*

*

TUNNAN....hm....kanske hitta loppis fynd och måla?!?

Rimlighet=GOD!

 

*

*

Detta lilla Eifeltornet......Rimlighet.......bör väl gå att hitta någonstans på nätet?!

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards