Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 7 mars 2013 14:49

Hejsan svejsan!


Idag är det låtsas fredag...jag Ällllskar min låtsas fredag!!!

Minisarna och jag åkte till mina föräldrar en sväng för att äta frukost,alltid lika 

mysigt och jag är rätt så säker på att lillebror...ja,blixten ;-)

Charmade sina morföräldrar med sitt ständigt strålande humör!


Och visst är han glad vår lilla kille....och visst har han mitt hjärta 

i sin hand.....tur det,för lika vild och busig var han imorse :-D

Han försökte vara fräck och slå sin storasyster (Nea)

Och hon hanterade det så himla bra så det slutade med att dom båda tjöt av 

skratt för givetvis övergick "slagsmålet" i bus :-)


Älskade Ungar alla fem!!!



Nåja,något helt annat...har ju "tvingat" på käre maken och mig en nyttigare 

livsstil...vilket innebär promenader,nyttig mat och bovetegröt.....ehhh,vill säga 

att jag kände mig så himlans duktig när jag kokade ihop bovetegröt och 

pudrade den med kanel och toppade med färska hallon och blåbär......

In med en sked.....tvi....fy....ush.....är det lagligt att kalla detta för mat????


Är det tapetklister....är det cement....spackel kanske!?

Inte vet jag....men måste erkänna att denna....ehhh...gröt!? åkte ner i matavfallet direkt,

inte ens hundarna ville ha det :-D ;-)


Jaja,då var det provat och definitivt struket från listan över 

god och nyttig mat :-)

Har ni några bra tips på god,nyttig och framförallt snabblagad mat?




Kram//Anja




Alltså....bovetegröt....ingen höjdare :-/

 

*

*

Ersatte med detta...myyycket godare och håller magen mätt lääääänge :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards