Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 19 mars 2013 14:46

Hejsan hej!


Våren...hoho....vart är duuu?

Äsh...vädret är som vädret är när vädret inte blev som 

vädret skulle?!?

Eller så....lite....typ....något ditåt :-)


Idag blev det frukost hemma hos mina fina föräldrar

och medans min goa lillebror tömde min Ajfååån från bilder

(Han och pappa retade mig för att jag hade över 2000 bilder i den och att jag undrar varför 

den fungerar så dåligt....så vaddå....11 gigabite....gigabyte...gb....eh inte vet jag!?

Men så mycket hade jag använt till mina bilder ;-)


Nåja...det jag skulle komma till!!!

Under tiden så började mamma och jag fylla i alla papper som man måste fylla 

i som framtida besökare till kina och deras visum!

Medans mamma sitter med pannan i djupa veck så kryssar jag i för glatta 

livet,fnittrar och skrattar lite extra åt alla knasiga frågor som man var 

tvungen att svara på.....Det är en HEL vetenskap att åka till Kina :-D


Vad ska du göra i Kina:Ehhh...SHOPPA...daaah!!


Vad jobbar din man med:Eh..jo...plåtslagare....plautslegare....det fick bli

metalworker :-D


Har du några mentala störningar:Jo...asså,OM jag nu hade haft det.....skulle jag

då fyllt i Ja??(Jomen ibland blir jag lite knäpp oh hyvlar ner ett

bord eller två...så kineser....håll hårt i era bord...lite så)


Var föddes du: Mamma...var föddes jag?


Har du varit i ett smittbärande land dom senaste 12 månaderna:Tja...i Sverige har vi lita 

förkylningar osv...någon särskild smitta ni vill slippa?


Ja....som ni kanske förstår...en HEL vetenskap :-)


Hoppas att ni alla har det riktigt bra och att ni inte lider allt för 

mycket av snöovädret!

Kram//Anja



Ps,Spännande spännande...jag har minsann fått en Award....vet inte helt vad detta innebär,

men är ändå jätteglad att någon tänkt på lilla mig :-)

Jag lovar att ta tag i detta och även berätta mer för er i ett annat inlägg!



(Bilden har inte rätt mycket med inlägget att göra...men den är fin...tyckte jag

denna sitter över vår sänggave....ehh...sängdörr :-)

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards