Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Onsdag

Av vitamoblerochbarnbus - 29 februari 2012 19:31

Godkväll söta ni!


Efter fika mys hos vännen och en riktigt härlig dag

så börjar ideérna ta form i mitt huvud igen :-D

Har massor av söta projekt som jag vill fixa till pojkarnas garderob så som en

lastbil som man kan förvara små saker i och vars en fin tavla!


Lillan var ju givetvis på strålande humör när jag hämtade

henne på förskolan....tänk vad härligt om hon varit lika glad när man lämnar!

Men det är ändå ett bra bevis på att hon nog tycker att det är helt okej att

vara på där :-)


Hoppas att ni alla har haft en riktigt härlig dag

Kram//Anja



En glad lillan i kläder från Ullared....Kostnad=40kronor för både jeans och blus :-D

 

 
 
Madde

Madde

29 februari 2012 20:23

Usch nä, det vänjer man sig aldrig vid, när barnen är ledsna när man lämnar dem. Min lilla tjej var ledsen varje morgon under en lång period i början. Men nu brukar det gå bra för det mesta! Kanske är så att din lilla tjej blir ledsen för att hon ska vara där och du tar med dig lillebror igen när du går?!
Men hon har det säkert bra under dagarna, särskilt som hon är glad när du hämtar! Jag som jobbar på förskola ser ju att i princip alla barn som blir ledsna när mamma och pappa går snabbt blir glada igen och sen har jättekul under dagen! =)
Men visst gör det ont i mammahjärtat när man ser sitt barn gråta när man lämnar dem.

Kram Madde

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

1 mars 2012 09:37

Nej verkligen inte :-/
Åhh då förstår du hur jag menar...för vår del så håller det bara i sig...idag var ännu värre än igår!
Men jag håller fast vid att hon har det bra...för det vet jag att hon har!

Och precis som du skriver så berättade personalen att hon blivit glad på en sekund efter att jag hade gått :-)

Ha en härlig dag fina du!
Kram//Anja

 
Ingen bild

Pappa

29 februari 2012 22:23

En liten vacker flicka liknar sin mamma :-)

vitamoblerochbarnbus

1 mars 2012 09:35

Åhh...tack pappi!!!
Men vänta...är inte jag lite lik
dig kanske ;-)
Ses ikväll

Puss&Kram

 
Ingen bild

Kristina

10 mars 2012 17:59

Hej.
Vilken söt liten flicka.
Inte kan man tro att denna varelse blir ledsen när du o lillebror åker. Men trösten är ju att hon inte gråter hela dagen o att hon gärna stannar kvar när hon ska hämtas.

Verkligen ett fyndpris på kläderna. Har förstått på mina bekanta med småttingar att det är svårt att fynda i Ullared nu för tiden.

Fyndiga kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

10 mars 2012 20:36

Hejsan!

Tack så mycket :-)
Nej visst..men hon blir super olycklig,men som jag skrev...alltid strålande glad när jag hämtar :-)

Visst var det...hittade mängder med olika set för endast 40kr setet :-D
Tja...får nog hålla med om att det är mer svårfyndat...men jag hade turen att komma dit en dag då dom sålde ut höstens kollektion :-)

Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards