Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 20 februari 2012 16:37

Hejsan hej!


Idag har vi fått fixat lite måsten så som förberedelser inför

Olivias operation imorgon och även storhandlat!

Och som ni kanske förstår så STORhandlar vi ;-)

Och givetvis åkte vi på en avstämning.....inga problem då vi fick hjälp av två ungdomar

att packa varorna igen!

Men då vi kom hem så insåg vi problemet med det hela...Många av varorna var trasiga :-/

Så jag ringde faktiskt upp butikschefen som var hur trevlig som helst,så ersätting

kommer med posten :-) Härligt med tillmötesgående butiker!


När vi gick där och handlade så hittade jag ljuvligt söta tepaket,

Min käre make tittade på mig och skrattade.....

Jag:Jomen kolla vad jag hittade...billigt te....bara en tia!!!

Käre maken:Billigt...tror snarare att det var askarna du ville ha!

Jag:Ehhhh...näää....jag menar....hmmm.....Jo,dom var ju söta ;-)

Käre maken:Du kommer inte dricka det......


Äsh,kanske provar det någon gång sen får det bli "bjudete" eftersom att

jag endast dricker en sort....men fina askar var det ju ;-)

Insåg sedan när jag kom hem att det kanske låg något undermedvetet med just

dom askarna som jag faktiskt helt ärligt inte tänkte på just då :-D

Kika här nedanför så förstår ni!


Ha en underbar dag

Kram//Anja



Visst är dom lite söta :-)

 




Detta matchade ju fint ;-)

 




Och även detta........

 





Men vänta nu ett slag........




 



Lätt galen eller en tillfällighet...det är frågan ;-D

      

Av vitamoblerochbarnbus - 20 februari 2012 09:30

Godmorgon alla fina!


Som ni säkert vet vid detta laget så drar jag mig inte det minsta

för att prova på diverse pyssel och projekt av alla dess slag,

så när min goa mamma frågade om jag ville prova att göra en Reborn Baby så

var jag med på noterna direkt :-)


Kan säga att det var ett rätt stort projekt och jag är inte

alls så duktig som mor min,men det var riktigt kul att prova och jag skulle

gärna göra ett försök till!

Så nu tänkte jag visa er lite bilder på just min lilla "baby" eftersom

att ni är några stycken som undrat vad en reborn baby är för något då

jag berättade om det för ett tag sedan :-)


Så jag önskar er en trevlig måndag

och en härlig sportlovs vecka :-)


Kram//Anja



Lika stor som en vanlig bebis och denna väger ca 3500gram

 




 


Målat ansiktet och satt dit hår och ögonfransar

 





 





 


Nu tror ni kanske att denna sitter på en hylla eller något....Nejdå,den får flickorna försiktigt leka

med här hemma :-)




 


Liten "bebis" hand :-)

        

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards