Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 25 februari 2012 19:18

Godkväll i stugorna!


Hoppas att lördagen varit fin :-)

Här hemma har vi kalasat i mängder...nu blir det seeen middag med

svärföräldrarna och sen är det bara soffan som gäller!

En lång men härlig dag och dottern är super lycklig för allt fint hon fått!

Så vad säger ni...en liten kalas kavalkad kanske ;-)


Ha en härlig kväll

kram//Anja




 





Dagens Pyssel :-)

 




Rosa Macarons med kola fyllning :-)

(ledsen för suddig bild)

 



Tosca kaka

 






 






 



 




 



Skam den som ger sig...rosa ska det vara ;-)

 





 



         

Av vitamoblerochbarnbus - 25 februari 2012 08:39

Godmorgon alla lördagsfirare!


Då var nästan alla kakorna bakade...kan säga att jag bakade fem

tårtbottnar...men ska bara använda tre.....då kan ni kanske själv räkna ut att det

inte gick som jag hade tänkt mig,det gick bara precis som det brukar :-D

Men skam den som ger sig för jag ville ha roooosa tårtbottnar,inte oranga som

dom två första blev ;-)


Idag ska jag fixa några arrangemang av mossa som barnen hittat till mig,

Tänk så mycket fint naturen har att bjuda på när den inte ligger begravd under snö!

Och om man nu ska se på det så...så hittade jag ju faktiskt mitt fina

fönster i naturen ;-)

Det stod ju där helt fint och ensamt och ropade

-Aaaaaaaanja......jag vill följa med dig hem och häääänga på diiin väg!!!

Jo det är sant...jag hörde det själv ;-)


Så idag ska ni få lov att se det...stolen får ni fantisera dit!

Ha en härlig dag

Kram//Anja



 





Bortse från den tråkiga kaminen...den ska målas nu i sommar :-)

 




Ljuvliga Pärlhyacinter

 





Vissa föredrar baksidan...uppe eller ner....men jag Älskar ben,

Och inte vilka ben som helst...det ska vara snygga spiror så klart ;-)

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards