Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Otrevligt!!!

Av vitamoblerochbarnbus - 6 februari 2012 14:04

Hej!


Så här är det.....då jag fått en mindre vänlig kommentar om mitt skåp

så känner jag att jag vill förtydliga några saker!

Skåpet fick JAG med orden...gör vad du vill med det.

Och jag respekterar att folk inte delar vare sig min åsikt eller min smak

för den delen i heller...men jag skulle ALDRIG lägga ner min tid på att vara otrevlig mot någon

som INTE målar bara för att jag tycker det är fint.

Så du som tog dig den onödiga tiden att skicka denna kommentaren till mig.....Var du då glad

för ditt likadana skåp så är jag lika glad för det skåpet som du anser blivit utsatt

för helgerån.....Och vad antikrundan har att säga om mitt skåp och dess värde bryr jag mig

mindre om då jag ska ha kläder i det och INTE tjäna pengar på det.


Nog om det!


Hejsan till er andra fina läsare,hoppas att ni har en härlig dag :-)

Efter en tur till doktorn blev det konstaterat urinvägsinfektion som vandrat

upp i njurarna :-/

Ajajaj...ont så in i norden gör det,men nu har jag fått Dundermedicin och hoppas vara

på benen snart igen :-)


Tänkte visa er en bild på en nykläckt Narcissus som doftar

ljuvligt och gör under för humöret med sin tillvaro :-)


Ha en härlig dag

Kram//Anja








 


 





 


     

 
 
Victoria

Victoria

6 februari 2012 14:28

Klart du skall göra det du vill. Strunt i vad andra tycker!

http://www.flingel.se

vitamoblerochbarnbus

6 februari 2012 14:37

Tack så mycket för stödet :-)
Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Ella

6 februari 2012 19:10

Hej!
Hoppas du frisknar till snart, urinvägsinfektion är inte att leka med! :(
Jag hittade inget linneskåp på min loppisrunda i helgen, men NÄR det dyker upp så ska jag ha ditt fina skåp som inspirationskälla! Tycker oxå att det är väl huvudsaken att saker/möbler kommer till användning, även om man gör lite "makeover" på dem! Kram Ella!

vitamoblerochbarnbus

7 februari 2012 07:40

Hejsan!
Tack så mycket,nej kul är det inte....och nu när det sitter i njurarna så har jag ont där också :-/

Åhh,vad typiskt....du bor inte i närheten av malmö??
för i så fall kan jag tipsa om ett ställe som får in fina skåp och skänkar mellan varven ;-)

Tack så mycket,vad härligt att man kan inspirera någon iallafall,jag tycker som du (uppenbarligen ;-)) att man får göra precis som man själv tycker med det som faktiskt är ens eget :-)

Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Madde

Madde

6 februari 2012 19:50

Fy vad otrevligt.. Så onödigt att skriva otrevliga kommentarer bara för att man är av en annan åsikt.. =( Bättre då att inte skriva något alls!
Håller med föregående kommentar, strunta i vad andra tycker och gör vad du vill!
O dumlekakorna låter goda, det får vi nog prova nån gång här hemma! ;)
Usch då, urinvägsinfektion är inte nån höjdare.. Hoppas du kryar på dig snabbt!

Ha det gott!

Kram Madde

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

7 februari 2012 07:47

Jag håller helt och hållet med dig!!!
Måste säga att jag blev något ställd av att man tar sig tiden att vara otrevlig!?!?
Raderade faktiskt kommentaren då jag inte anser att den bidrar med något gott...behåller bara dom goa kommentarerna från er andra :-)

Dumlekakorna ÄR GODA...super super goda ;-)
Och så barnsligt enkla att göra dessutom!

Tack så mycket,Med medicin är jag snart på benen igen :-)

Ha en Underbar dag
Kram//Anja

 
Petrah

Petrah

6 februari 2012 20:41

Meeen att folk ska lägga sig i allt? Kanske är det så att personen i fråga är VÄLDIGT avundsjuk på dig som är så kreativ och önskar att hon/han hade orkat med allt du gör?

Jag tycker du ska sträcka på dig, se dig om i ditt VACKRA hem och tänka "b u l l s h i t"

Vi andra älskar dina inlägg, din kreativitet och ditt vita hem ♥

Sp there!!!

http://www.petrah.se

vitamoblerochbarnbus

7 februari 2012 07:52

Ja eller hur!!!
Jag vet inte varför tar sig den onödiga tiden att vara otrevlig mot någon annan,om man nu inte tycker att det är fint så hoppa vidare till en annan blogg...Jag menar,denna bloggen heter ju dock VITA MÖBLER och barnbus ;-)

Åhhh,tack snälla du!!!
Din kommentar gör mig glad långt
in i hjärtat

 
Ingen bild

Kristina

7 februari 2012 08:54

Hoppsan hej.
Nu blev jag "venös" när jag läste att du fått elaka kommentarer om ditt skåp. -Jaha tänkte jag, det var jag som tyckte hon skulle måla det grått ;)
Men sen förstod jag att det måste varit värre än så!
Herre min skapare vad folk tydligen kan bli irriterade.
Klart att du gör som du vill med ditt skåp. Anser ju att det är väl bättre att återanvända än att kasta. Sen är ju dessa gamla möbler så rekorderligt gjorda att det ska till en mindre jordbävning för att rucka dom. Har själv haft ett lite högre skåp o som sagt var; den tyngden skojar man inte bort. Minsta syrran fick det o målade det: VITT!
Fortsätt måla vitt vitt vitt....... Tröttnar du en vacker dag så släng på en ny färg. Livet är för kort för att leva trist.
Men den stackars människan var väl avvis för att de ej hade ett lika vackert skåp. För vackert är det, oavsett färg.

Många långa kramar från mej.

vitamoblerochbarnbus

7 februari 2012 10:09

Nejdå...inte tog jag illa vid mig av din kommentar!
Som jag skrev så respekterar jag ju fullt ut att folk inte vill ha det som mig eller hade gjort samma som jag gör...det hade ju varit trist om vi alla tyckte om precis samma!

Kommentaren har jag valt att radera då jag inte tycker att den bidrar med något positivt vare sig för er eller mig men personen i fråga var väldigt upprörd över vad jag gjort och tyckte att det var helgerån...dock så berättade personen att det fanns fler delar i denna serie so med personens ord
-som man inte rör och målar
Kanske skulle ta och leta upp dom möblerna....och MÅLA dom ;-)

Dom är toktunga...och just för att dom är så stadigt byggda så är det ju bara att skrapa av färgen om man skulle ångra sig en vacker dag :-)
Frågar du mig så gjorde din syster rätt i att måla det vitt ;-)

Jag lovar att fortsätta måla vitt ;-)
Och tack för dina snälla ord

 
Ingen bild

Sara

8 februari 2012 10:52

Strunta i den personens kommentar helt och hållet, det är väl ditt skåp, då får du göra vad du vill med det. Så det så!!
Och det blev superfint!!!

Jag följer fortfarande din blogg, bara det att jag är dålig på att skriva ibland ;)

Krya på dig, uvi är inget att leka med kan jag säga av erfarenhet.

Kram Sara

vitamoblerochbarnbus

8 februari 2012 15:56

Hejsan!


Tack så mycket!!!
synd bara att folk lägger ner tid på att vara elaka...Men ni är ännu fler som lämnar goa härliga kommentarer så jag är glad ändå :-)
Och jag är tokglad för mitt skåp vare sig värdet har sjunkit eller ej ;-)
I mina ögon är det guld värt!

Vad härligt att du är "kvar" och vad glad jag blev för din kommentar :-)

Tack så mycket....nej det är verkligen inget kul,men nu har jag fått min "dundermedicin" så nu ska det väl snart bli bra igen :-)

Ha en härlig dag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards