Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Om jag bara visste hur???

Av vitamoblerochbarnbus - 2 februari 2012 20:22

Godkväll!


Dagen har gått i pysslandets tecken....inget småpyssel utan med

stora tunga möbler och jag längtar så tills vi är

klara så jag kan visa er :-)


En annan grej är att jag ett tag nu varit sugen på att

fixa en header till min lilla blogg....Men, den totalt

otekniska lilla människa som jag är har ju inte en aning om HUR man gör!?!!

Finns det ingen Enkel väg att gå när man gör detta?

Nåja,om någon av er söta läsare har ett trestegs tips ;-) på hur detta är gjort

snabbt över en kopp te så vore jag tacksam!!!


Nu ska jag ta det lugnt en stund innan sängen kallar :-)

Ha en härlig kväll

Kram//Anja




Kudde och nycklar från Underbara Pumpan :-)

 



 
 
Lisa

Lisa

2 februari 2012 21:34

Har ju redan erbjudit att hjälpa dig att göra en header! Bara säg till så tar vi en mysfika, med te och datafix! ;-)

http://www.livetsgodbitar.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

3 februari 2012 08:07

Jamen jag vet ;-)
Tänkte bara att om någon visste hur man gjorde det snabbt och lätt så kunde jag ju gjort det själv :-)
Te och mysfika it is!!!
När ska vi försöka att få till en dag?
Kram

 
Amelie

Amelie

2 februari 2012 21:56

Hej!
Jag gjorde en header från ett tips från en blogg. Tjejen har gjort en film som visar hur man gör från en gratis sida på internet.
Programmet heter pixlr.com
Tjejens sida heter ellwis.blogg.se & så har hon en länk där om bloggtips.
Är lite pillrigt men roligt =) Jag har gjort min där!
Lycka till! Kram =)

http://www.ameliespyssel.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

3 februari 2012 08:09

Tusen tack för tipset,ska kolla upp hennes blogg och i annat fall så ber jag svägerskan om hjälp som snällt erbjöd sig att hjälpa mig ;-)

Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Sanna

3 februari 2012 07:09

Jag önskar jag visste, tycker också det är klurigt med sånt där. Lämgtar efter att få se dina projekt :)

vitamoblerochbarnbus

3 februari 2012 08:10

Hmm,ja...jag tror att jag ber svägerskan om hjälp istället för att vrida ut och in på hjärncellerna ;-)

Projekt bilder kommer snaaaart,jag lovar :-)

Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Sandra

Sandra

3 februari 2012 09:14

Jag gör alltid min header i paint. :) Funkar kanonbra för mig som är helt oteknisk vad det gäller photoshop osv. :P Sen sparar man bara bilden, högerklickar, trycker på kopiera bildwebadress och sen lägger man in den i stilmallen, avsnitt header. :) Superenkelt!
www.designadinblogg.se har guider till allt man behöver veta, kika in där. :)

Lycka till :)

http://www.iamstarstruck.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

3 februari 2012 12:25

Tusen Tack för tipset :-)
Jag får väl sätta mig ner och forska i allt detta och kanske.....bara kanske så löser även jag det ;-)


Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Lisa

Lisa

3 februari 2012 11:44

Jag förstod vad du menade, det är alltid skönt att kunna fixa saker själv! ;-)
Visst hade ni bärbar dator? Kanske kan installera fotoprogram till er då, så när vi gjort headern så kan du själv fixa och byta ut om du vill!?
Om du kan ses mitt i veckan en kväll så tror jag att Thomas skulle iväg på tisdag med jobb, om du vill hålla mig sällskap då så kan du ju komma på mysfika efter barnen lagt sig!? :-)
Kram

http://livetsgodbitar.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

3 februari 2012 12:29

Så bra ;-)
Japp har vi men inte ehhh...flyttbart?!?? ehhh internet...om det nu behövs...ehhh ;-)
Låter som en bra plan tycker jag...ska bara dra det förbi Klas också så att vi inte krockar :-)

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards