Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Lite av Varje!

Av vitamoblerochbarnbus - 31 januari 2012 10:24

Hej söta läsare!


Gårdagen slutade med en spontantur till ikea?!???

(två gånger på ett år......Otroligt ;-))

Men har man saker man bara mååååste ha så är det ju bara att bita ihopa

och ta sig igenom varuhuset!

Blev dock lite fundersam då vi frågade efter en sak och ingen av dom tre(!) som vi frågade

kunde det minsta svenska eller engelska för den delen heller???

Hur tänkte herr Kamprad nu då :-/


Nåja.....buffén som jag vill ha i sovrummet envisades min käre

make med att lyfta upp från trappan SJÄLV...till trots för att dom faktiskt

var två starka killar för att bära ner det (det väger ungefär som en nyfödd elefant ;-))

Något nervös var jag dock och tyckte att vi skulle

ringa någon som kunde hjälpa...men ikke,han skulle bara göra det själv!

Och upp kom det och efter lite spackel så är det ju

nästan som nytt igen ;-)



Så nu har jag ju inte tid att sitta här....på med målarbyxorna och

igång med skåpet :-)


Kram//Anja



Har inte alls något med det jag skrev att göra men tänkte visa er dessa söta porslins mått som jag

fyndat på TGR :-)

 





 


 
 
Malin

Malin

31 januari 2012 14:13

??? Skumt det där med personalen på Ikea....jobbade de verkligen där? Man måste väl kunna prata svenska om man ska jobba på ikea. Trodde jag iaf. Ni borde ha klagat!
Spännande å se hur buffe skåpet blir.
H/Malin

http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

31 januari 2012 15:15

Visst är det skumt!!!
Men jag misstänker att dom hyrt in folk nu när dom har gjort om...men då dom var i "ikeakläder" så tar man ju för givet att dom kan svenska :-)
Jaja,jag hittade ju vad jag letade efter ändå ;-)

Ohhh,vilket jobb det är med skåpet....mycket större än jag trodde från början :-/
Men jag kämpar på och hoppas på det bästa :-)

Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Monia

Monia

31 januari 2012 20:24

Hej! Just nu har jag två tävlingar i bloggen!

En där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

Och en där du kan vinna en supersöt nalle från kramdjursbutiken.se:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-nalle-fran-kramdjursbutiken.html

Kika gärna in och var med i tävlingarna :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

2 februari 2012 08:08

Hej hej!

Jag kikar in en sväng :-)
Ingen fara...jag tror att jag överlever lite
reklam ;-)

HA en fin dag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards