Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 9 januari 2012 20:13

Godkväll alla ni!


Igår hittade min käre make på nätet sådana ankarkrokar som vi letat efter!

Inte för att vi inte har sådana eller vet var man köper dom,nej endast för att

vi är väldigt överens om att 89kr för EN är liiiite dyrt :-)

Och det var vad vi fick ge när vi köpte till mystoan!


Men nu visade det sig att HaraldNyborg säljer några som var ännu

finare för endast 29kr styck.....lite mer lagom :-)

Så idag gjorde barnen och jag en mini utflykt till storstan och

införskaffade just sådana!

Medans vi kör så busar och skrattar barnen och när jag sen kikar på

lillebror som sitter och softar bredvid mig så förstår jag varför.......Lillen diggar

i takt(!) till musiken och ser helt allvarlig och seriös ut :-D

Han är en skön böna vår lille prins!


Krokarna blev inhandlade och sitter så fint på vår mini

tallrikshylla....givetvis blev det för mörkt för att fota ;-)

Lovar att göra det direkt imorgon när jag vaknar...eller..ja...asså.....det är ju mörkt

då också.....men ni förstår vad jag menar va ;-)


Nu blir det kvällsmys (och fika ;-)) med min käre make

Ha en härlig kväll ni med

Kram//Anja



I brist på annat så får ni en bild till på vårt sovrum (lär nog inte bli den sista ;-))

Som även det fått en mini makeover med likadan qvilt som i vardagsrummet och lite

nya lyktor,tycker att det är lite häftigt att lampan ändrar färg efter inredningen!!!

 

Av vitamoblerochbarnbus - 9 januari 2012 11:27

Hejsan hej alla glada!


Då var vardagen tillbaka och jag börjar att känna mig pigg igen?!??

Är det kanske för att man vet att man måste ta tag i saker och ting kanske....inte vet

jag men känslan av att vara på väg att bli vanliga jag igen är härlig :-)


Så idag ska här städas och fejas och fixas med skolväskor och dagis väskor

och tvätta jackor och skor och vantar och mössor så att våra små

är hela,rena och fina när dom börjar imorgon!

Men först tänkte jag att vi ska ta en promenad i det härliga

vädret och ladda lite energi :-)


Och ni söta läsare ska få se lite av gårdagens pyssel :-)

Ha en härlig måndag

Kram//Anja



En av kuddarna till lillans rum :-)



Valde att sätta i en lite större kudde så att den liksom syns...vill man kan man byta till en

mindre och då håller det ju samman fodralet istället :-)

 



Pärlhjärtat



Väldigt enkelt men lite kärt ändå :-)

      

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards