Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2012 20:29

Godkväll i stugorna!


Ni glömmer väl inte att lämna en kommentar så ni

har chans att vinna det söta armbandet ;-)

Bara skriv varför ni vill vinna och vem ni vill ge det till så är ni

med och tävlar!


Idag har jag fixat med smågrejerna som ska vara i garderoben,

En tavla har jag pysslat ihop,en liten pigtittare har jag målat och såklart

en liten hängare så att flickorna kan hänga sina smycken och annat fint :-)

Till hårtofsar och klämmor har jag letat fram två likadana

glasburkar som jag satt ett siden band runt om,

som ni vet så älskar jag alla slags glasbukar....man kan ha dom till

så mycket fint :-)


Förhoppningsvis så kan jag få ställa iordning allt imorgon,

Tiden har liksom inte räckt till än så länge då min käre make har

kommit hem seeeeent varje kväll....men inte imorgon, så då hoppas jag på

att få en extra stund till det sista piffet :-)


Ha en härlig lilllördag kväll

Kram//Anja



Nu ska jag skämma bort mig själv med lite choklad...dom nya Ferre Roche(?!??) med kokos smak

är helt ljuvliga,konstigt då jag i vanliga fall inte tycker om kokos :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2012 14:34

Hejsan hej!


Jösses vad jag har många projekt igång när det gäller den lilla garderoben

till flickorna,jag har målat,skruvat,sågat,fixat och donat :-)

Igår när jag äntligen satte mig ner så bara satt jag där...orkade ingenting!!!

Men nöjd är jag och jag längtar tills det är klart så kan jag visa er :-)


Idag börjar jag min Silicea kur,för er som inte vet så är det ett kost tillskott som gör

att hår och naglar växer som ogräs ;-)

Och det kan jag behöva då jag fick klippa av mitt hår efter en väldigt misslyckad permanent!

Dock är det ett tag sen det blev permanentat men eftersom att mitt hår

inte riktigt hämtat sig så tänkte jag ge det lite skjuts :-)


Nu ska jag fortsätta med lilla garderoben...har redan stOOra planer på

pojkarnas garderob också men shhhh....säg inget till min

käre make ;-)


Ha en härlig dag finaste ni

Kram//Anja




 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards