Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 19 januari 2012 19:38



Godkväll!

Känner ni ibland att tiden inte räcker till???

Så känner jag just nu...har så många projekt igång som jag vill bli klar med och visa er,

och innan jag ens blivit klar med det som jag gör nu så har jag redan flera

idéer som står på tur!

Kan det vara det som är kreativitetens baksida kanske ;-)


Idag kom då äntligen?!?!! snön till oss också...kan inte direkt

säga att det var några direkta glädjerop från min sida, men barnen

däremot hoppade av ren lycka över allt det vita!!!


Nu ska jag tänka ut en strategi för att få klart allt det jag

vill så att jag snart kan visa er lite roligare bilder :-)


Ha en härlig kväll

Kram//Anja



Det var verkligen lycka bland barnen här hemma när snön singla ner :-)

 



Av vitamoblerochbarnbus - 19 januari 2012 09:29

Godmorgon söta läsare!


Vad är väl härligare än att vakna till lilla söta treåringen som har världens

utbrott.....möjligtvis att äta en sur citron direkt på morgonen ;-D

Vår lilla fröken styr och ställer och "tror" att hon bestämmer över alla

invånarna i vita möbler och barnbus huset som jag för övrigt

funderade på att döpa om till rosa möbler och dårhus igår ;-)....vissa dagar är helt

uppåt väggarna ibland,och då jag ju faktiskt målade rosa till

garderoben så hade det ju varit ett passande namn ;-D


Men idag hoppas jag på en lite lugnare dag....lillebror och jag ska åka till

en go vän lite senare för lite mamma/barn fika,det är ju aldrig fel och

sen blir det till att bli klar med det sista i rosa garderoben :-)


Oj,om ni bara visste hur det kliar i mina fingrar efter att få börja med pojkarnas

garderob...vaknade mitt i natten av att jag fick en super söt idé som jag

tänkte göra med Brödernabus jeans :-)


Hoppas att ni alla söta har det bra och tusen tack för era fina kommentarer,och vad kul

att så många av er är med och tävlat....det kommer att bli riktigt tufft

att utse en vinnare då jag tycker att ni alla lämnat så

fina motiveringar!


Ha en härlig dag

Kram//Anja



Tavlan som jag har gjort till garderoben.....väldigt enkel men dock ändå söt,den ljuvliga bakgrunden

i tavlan är en bit tapet som jag klippt ut...samma som jag långt om länge

fick satt upp på väggen :-)

(Kannan kommer från Ib Laursen och fyndades på Tradera)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards