Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Skafferiråtta!

Av vitamoblerochbarnbus - 15 januari 2012 10:53

Hejsan hej!


Jösses, vad roligt att så många av er vill vara med och

tävla i min pytte mini tävling :-)

Och vad kul att även nya läsare lämnat lite kommentarer!

Jag läser alla era bidrag och svarar så gott jag kan,men då så

många av er svarat så bara hojta till om jag  missat att svara på någon av era frågor :-)


Tävlingen pågår till och med lördag då vinnaren

presenteras här på bloggen :-)

Med tanke på era olika fina/sorgliga historier så önskar jag att jag

hade haft ett armband till er var...men det har jag ju såklart inte!

Så nu är det bara att hålla tummen och hoppas på

att just du vinner :-)


Tänkte visa er en bild idag på hur jag stoppar en liten skafferiråtta (lillan ;-))

Som ibland gärna smitter in och kollar godislådan.....Alltså är hon

en godis råtta ;-)


Ha en härlig söndag

Kram//Anja


Mini hjärtat med bjällror är köpt i Skurups sötaste butik Pumpan och är

perfekt när lillan gör sin lilla kupp ;-)

 

 
 
Ingen bild

kristina

15 januari 2012 11:42

Hejsan.
Vet inte om jag skickade min kommentar till att vinna tävlingen. Hittade den inte bland bidragen i alla fall.
Skickar min "önskan" en gång till. Skam den som ger sej.
Vill skicka armbandet till Finland där min dotter just nu jobbar. Hon gillar grönt så färgen passar henne perfekt. Anledningen till att jag vill skicka är att hon ej kommer hem förrän i Maj månad o det är låååååångt dit. Sen tänker hon ju på sin mamma lite extra om hon har armbandet runt handen. Sen kan det bli en förtidig 20 årspresent åxå. Blir ju inte så dyrt o skicka detta som paket ;)

Fortsatt trevlig söndag.
Kram Kristina

vitamoblerochbarnbus

15 januari 2012 15:05

Hejsan Fina Kristina!

Jo,den kom fram...men hade inte tid att hinna svara på alla innan idag ;-)

Ditt bidrag är med och jag hoppas att du får chansen att kanske träffa din dotter någon gång därimellan så att det inte känns som en evighet!

En trevlig söndag till dig också
Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

15 januari 2012 11:47

Go´middag.
Vilket sött hjärta.
Känner att jag snart får åka ner till Skurup o titta i den underbara butiken. Är det en dyr affär? Eller priser man känner man har råd med för det där lilla extra man egentligen inte behöver men som sätter guldkant på ens vardag.
Såg att någon skrivit om Bo Ohlson´s, det ligger i Tomelilla va? Har för mig att vi var där en sommar när vi varit på Lek/Vattenlandet där nere. Tosselilla heter det ju....
Det var som ett Ullared i miniatyr har jag för mej.

Middagskramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

15 januari 2012 15:08

Hejsan hej!

Nej,jag tycker inte att den är särskillt dyr...sen så har dom en lokal med ordinarie priser och bredvid en outlet butik :-)
Tycker definitivt att den är värd ett litet besök :-)
Ja,det ligger i Tomelilla...men mini Ullared vet jag inte....tror inget toppar Ullared ;-D
Men nu bor jag ju så nära så då känns Boohlsson inte sådär vidare speciellt men det hade det nog gjort om man inte varit där innan :-)

Kramar//Anja

 
Ingen bild

Kristina

15 januari 2012 19:20

Go´kväll.
3:dje gången gillt!
Nu blir jag väl snart spärrad från din sida ;)
Anl. till att jag undrade innan (1:a inlägget) om du sett min "insändare" var att jag blev osäker på om jag skickat den.
Kom på mej själv att tveka om jag tryckte på skicka knappen eller ej. Ibland slår det gnistor uppe i huvudet förstår du....


Får väl säga till maken att i år ska vi på låååångsemester; Tomelilla o Skurup ;)
Har han undrat innan om jag var klok så lär ju detta slå tidernas rekord!
Föresten, har du varit på Trästället? Ligger i Skyrup. Min granne var där o hon var helt salig när hon kom därifrån.

Tulpankramar från en som har en vacker bukett på köksbordet// Kristina

vitamoblerochbarnbus

15 januari 2012 21:10

Godkväll!

Nej,skulle verkligen inte spärra dig inte!!!
Tycker att det är trevlig med dina kommentarer :-)

Jomen det där känner jag igen....ibland är man lite snurrig i kanelen,det bara är så ;-)
Jag lägger ibland saker och tänker under tiden att....Nu vet jag var jag la den!!!
Två sekunder senare så hittar jag inte det jag la undan ;-D

Nej,där har jag inte varit men har fått två ljuvliga vägglyktor av min storebror och svägerskan där ifrån :-)
Kanske ska ta mig en titt dit!

Kan väl vara trevlig för din käre make också att komma iväg på en mini semester ;-)

Åhhh,jag vill också ha tulpaner....men väntar lite så länge snön ligger och "hotar" då jag vill ha vår när jag får tulpaner ;-)

Tulpaner=Semla=VÅR :-D

Ha en härlig kväll fina Kristina
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards