Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Tallrikshylla

Av vitamoblerochbarnbus - 10 januari 2012 10:08

Godmorgon!


Igår kväll satt jag och kikade lite på hm:s hemsida.....hittade super fina

kuddfodral som var så fina och på rea dessutom,snabbt klickade jag ner 8 stycken i varukorgen

och gick sedan vidare till kassan för att betala!

Och vad händer då....Jooo,jag får upp en liten skylt där det står

Tyvärr...varorna tog slut medans du handlade!!!!!


Tycker ju dock att varorna bör bli bokade när man lägger

dom i varukorgen,och när det inte tog mer än två minuter för

mig att shoppa?!??

Nej,detta tyckte jag var dåligt!

Så inga kuddfodral till mig.....men jag är lika glad för det :-D


Något trevligare är att jag lyckats att fota tallrikshyllan idag,

solen skiner och det är ju härligt bara det och dessutom så går det

ju betydligt bättre att fota då ;-)


Ha en underbar dag söta ni

Kram//Anja


Ps,är det någon av er söta läsare som har provat på Linas matkasse???

Hade varit kul att höra vad ni tycker i så fall då vi funderar på att prova :-)



 






Tänkte foga igen skruvhålen då dom ser lite trista ut :-)




 


 







 


          

 
 
Sandra

Sandra

10 januari 2012 11:53

Wow, vad snyggt det blev :) Ni är verkligen duktiga, du och din make :)
Ha en fin dag!
/ Sandra

http://www.iamstarstruck.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

10 januari 2012 17:39

Åhhh,tack snälla!!!
Vad glad jag blir för din fina kommentar :-)

Ha en härlig kväll
Kram//Anja

 
Madde

Madde

10 januari 2012 14:01

Vad snopet med kuddfodralen... =/

Du gjorde helt rätt i att säga att du är nöjd med tallrikshyllan - den är riktigt fin, det har ni gjort bra! Det är ungefär en sån jag tänkt mig att jag ska ha i köket med. Fast där ska stå ett par kokböcker tänkte jag mig. Vissa kokböcker är ju väldigt fina så jag skulle vilja ha dem framme. =)

Jag har inte prövat Linas matkasse, men har vänner som gjort det.
De har lite blandade åsikter, vissa tycker den är jättebra medan andra inte tyckte om den. Fast jag har nog hört flest positiva åsikter om den. =)
Det kan ju helt klart vara skönt att slippa fundera ut middagar själv, och få allt levererat till dörren.

Kram Madde

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

10 januari 2012 17:43

Det var det verkligen,men jag letar vidare :-)

Hihi,tack så mycket :-D
Tänkte ha några kokböcker där ibland också,men just nu kändes detta lite mysigt med lyktan och så :-)

Tack för tipset...lutar nog mot att vi ska prova,men alltid kul att höra vad andra tyckt också!
Dels är det skönt att slippa fundera så mycket på middagsplaneringen och sen tycker jag att det är så bra eftersom att det är nyttig och hälsosam mat som man annars kanske inte hade kommit på själv :-)
Och att slippa kånka hem all mat själv är ett stort plus ;-)

Ha en underbar kväll
Kram//Anja

 
Linda

Linda

10 januari 2012 14:21

Superfint!!! Blir ännu mer sugen på att ta ner min tallrikshylla från vinden! Fyndade en för länge sen som jag grundmålade , och kom på att det ju inte alls var min stil - DÅ. vilken tur att jag sparade den! Speciellt nu när jag ser hur fint det verkligen blir!!
Är det krokarna under du skrev om tidigare??

Kram Linda

http://www.cirkusbergmark.se

vitamoblerochbarnbus

10 januari 2012 17:46

Tusen tack!!!
Det tycker jag att du ska göra om du nu har en som ligger ;-)
Och det är ju aldrig värre än att man kan ta ner den igen om man inte blir nöjd :-)

Ja,detta är krokarna från HaraldNyborg som var till ett vettigt pris :-)

ha en härlig kväll
Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

12 januari 2012 14:23

tjolahopp.
Märkligt system när man handlar via nätet. Har råkat ut på det på Jotex. Känns som man kan gå tillbaka till stenåldern när man skickade in med post sin beställning och sedan när paketet kom visste man ALDRIG vad som fanns med. Rena rama julafton ;) Ang. matkassen: vi inte testat men jag kan se en klar fördel! Hade jag haft större familj med småbarn hade jag tagit den tvärt. Tror att man i långa loppet tjänar på det för du köper inte det där extra när du går o handlar. Man ser billiga ljus, servetter en god kaka o s v... Sen om man tvekat inför köp av någon sorts mat så kan man inte tveka mer, den finns i din kasse så det är bara att gilla läget. Men finns det inte provveckor/månader?
Ska bli spännande o följa ditt val ang. detta.

Matiga kramar //Kristina

vitamoblerochbarnbus

12 januari 2012 14:38

Hejsan hej!

Jo,tack det där minns till och med jag,
Så jag har varit med ett tag jag med ;-)
Egentligen så tycker jag mer om att känna och klämma på det jag vill köpa INNAN jag köper...men det är ju inte alltid så lätt att bara sticka iväg och shoppa som man vill när det är skola,dagis och annat,så då får man väl stå ut med sådant om man vill "nätshoppa" :-)

Håller med dig angående matkassen,det är ju lätt att falla för en frestelse eller två när man är och handlar....i vilket fall som så lutar det mot att vi provar...och dom har ju en prova på månad :-)

Kramar//Anja

 
Malin

Malin

12 januari 2012 21:18

Gokväll i blåsten!


Vilken supersöt och fin tallrikshylla "ni" gjort ;). Va det svårt att göra den? Jag skulle behöva en nätt liten hylla ovanför kaffe perkulatorn till det praktiska man behöver ha nära till hands. Kanske ska försöka mig på att göra en egen..hmm.
Ps..jo jag är gravid..går in i vecka 36 imorgon...snart bara en månad kvar..pirr pirr.
Ha en trevlig helg och mysfredag..tjingeling!

http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

13 januari 2012 09:59

Hejsan hej!

Tack så mycket :-)
Då det ju inte var jag som byggde och så många av er söta läsare frågat...så blev jag ju tvungen att fråga min käre make om det var svårt....Och nej,han tyckte inte att det var svårt :-D
Men jag hade ju också ritat en bra beskrivning till honom ;-)

Stoort grattis igen....alltid lika mysigt med bebisgos :-)
Vet ni vad ni väntar för en liten?
Jag har tyckt att det varit lika spännande varje gång vi väntat....och vi har tagit reda på könet varje gång också :-)

Lycka till i mängder om vi inte hörs innan :-)
HA en trevlig helg du/ni med!
Kram//Anja

 
Malin

Malin

14 januari 2012 10:39

Hej igen!
Vi väntar en liten tös...om UL stämmer. De sa att det är 95% säkert, men det är väl så de måste säga. Har alla 5 gånger stämt för er? Så efter denna kan jag vara nöjd, då har jag en av varje ;)

http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

14 januari 2012 10:52

Hejsan hej!

Åhh vad mysigt :-)
Nja...vill knappt säga det ;-)
Men när vi väntade vår äldsta pojke så sa dom med stor säkerhet att det var en flicka (vi var på ett sent Ul,pga att jag trillat i en trappa :-( Och sen på sista så var det en liten kille som gömmde sig :-D

Men dom andra fyra gånger har det stämmt varje gång och då har dom sagt det redan på första Ul :-)

Det blir ju verkligen önske barn då....att ha en av varje :-)
Tror säkert att det är en liten flicka då....dom har ju blivit så försiktiga med att säga om dom inte nästan är 100% :-)

Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards