Vita möbler och barnbus

Alla inlägg under februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 3 februari 2012 11:11

Hejsan hej finaste ni!


I vanliga fall så visar jag er bara det nypiffade och fina....men IDAG

kära vänner så tror jag att ni är redo för verkligheten,

håll i er...det är INTE pretty ;-)


Ha en härlig fredag

Kram//Anja




Detta är då projektet från första början...mindre vackert ;-)




Utan spärrvit...en riktig skräckis :-/

 




Som ni redan vet så försökte jag att fika bort mina bekymmer ;-)




Och tog sedan ett besök i färghandlen.....dom vita streken är spackel efter min käre makes bry

med att få upp skåpet från källaren....Många repor :-)




Spärrvit räddar dagen!!!




Och med tiden så lyckas jag att få mitt lilla skåp vitt!

 



Tapet på insidan......

 




Hylla och lådor på plats :-)

 




Även lådorna blev fina i botten :-)

 




Nu ska det få lufta lite sen så ska kläder läggas på plats!

          

Av vitamoblerochbarnbus - 2 februari 2012 20:22

Godkväll!


Dagen har gått i pysslandets tecken....inget småpyssel utan med

stora tunga möbler och jag längtar så tills vi är

klara så jag kan visa er :-)


En annan grej är att jag ett tag nu varit sugen på att

fixa en header till min lilla blogg....Men, den totalt

otekniska lilla människa som jag är har ju inte en aning om HUR man gör!?!!

Finns det ingen Enkel väg att gå när man gör detta?

Nåja,om någon av er söta läsare har ett trestegs tips ;-) på hur detta är gjort

snabbt över en kopp te så vore jag tacksam!!!


Nu ska jag ta det lugnt en stund innan sängen kallar :-)

Ha en härlig kväll

Kram//Anja




Kudde och nycklar från Underbara Pumpan :-)

 



Av vitamoblerochbarnbus - 2 februari 2012 09:56

Godmorgon i snölandet!


Tänk att vår trädgård kan matcha vårt hem så vääääldans fint ;-)

Vitt vitt och åter vitt!

Fast jag måste ju säga att även om jag tycker att det är vackert med snö så längtar

jag fortfarande efter vårvindar och vår blommor!

Men är det en sak som är säker så är det att våren kommer.....när den känner för det :-)


Igår blev skåpet klart.....jösses,att jag aldrig lär mig.....det blir rörigt,det är

lite besvärligt men det blir bra till slut ;-)

Men jag försöker ju alltid inbilla mig själv (och min käre make) att sådana här projekt

är gjorda i en handvändning....Jag tror egentligen inte att jag lyckas att lura mer

än mig själv ;-)

Men jag brukar avsluta varje projekt med att säga

-Men braaa blev det :-D


Igår fick jag en present av två goa tjejer...åhhh,vad det värmer mitt

hjärta när någon tänker och bryr sig om lilla mig!!!

Ni gjorde resten av min dag tjejer,ni är för goa :-)


Ha en härlig snöig dag

Kram//Anja



En ny fundering......har ett jätte vackert skrivbord med dom snyggaste spiror man kan tänka sig ;-)

Så jag funderar på att göra om myshörnan till en liten datorhörna istället,då vi ändå

nästan aldrig myser...där i allafall ;-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 1 februari 2012 09:31

Godmorgon!


Idag tror jag att jag hoppar över kaffe i flytande form och

går direkt på att mumsa i mig hela,omalda,STARKA kaffebönor....Japp,det är en sådan morgon!

Vet dock inte hur hälsosamt det är att knapra i sig massa bönor ;-)

Men det får ju tiden utvisa :-D


Lillebror är fortsatt sjuk....Ja,vi verkar ha lite otur med sjukisar

nu för stunden,men det är bara att tuffa på och tacka Gu....nej Gsk för alvedon ;-)

Om inte annat så sover han kaaaanske en stund så jag hinner att bli klar med skåpet och

sedan tömma våra garderober så dom kan flyttas ner :-)


Känns som att vi (läs jag) har en aning för många projekt på gång just nu,

och värre blir det...för det står fler i kö ;-)

Lovar att jag ska ta en bild på allt nytt jag hittat på så snart jag är klar med allt!


Nu ska jag måla skåp....igen :-)

Kram//Anja



Nytt på lilla egen snickrade hyllan!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards