Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 16 juli 2012 20:27

Godkväll.....igen ;-)


Eftersom att käre maken hade ett litet

projekt han skulle pyssla färdigt med så tänkte jag passa på

att Bröllopsblogga :-)

Så nu ska ni få se en bröllopskavalkad,

dock så får ni ha överseende med bild kvaliten då min StOORa

systemkamera inte fick plats i itsybitsy lilla handväskan så

bilderna är faktiskt tagna med min Myphone (Iphone ;-))


I allafall så var det min underbart goa kusin som skulle gifta sig och

hon och hennes prins var så fina så man nästan tappade andan!!!

Stort lycka till J&R...och Grattis än en gång!



Kraaaaam//Anja




Sötaste Maid of Honnor tillika Toastmaddam aka min vackra kusin :-)

 


*



Brud och brudens far på väg in...alltså min vackra kusin och goa farbror!


*


*



*


*


 


*


*


 


*


*



*

*


   

*


*

 


*


*


 


*


*


 


*


*

 


*


*

 


*


*

     

Av vitamoblerochbarnbus - 16 juli 2012 19:04

Hejsan hej!


Förstår inte varför mina tomater inte producerar just tomater!?

Plantorna är gigantiska och fina (fast att det är busktomater ;-))

Och visst kommer det blommor...men inga tomater!

Hur kommer detta sig?


Äsh....nog för att tomater är goda men här hemma ska det strax

mysas till med handgjorda praliner köpta på

Gastroteket i Malmö....Valde lite olika som såg goda och fina ut,

och visst måste vi ju fira käre makens första semester dag på ett eller

annat vis....och vad passar då bättre än choklad :-)


Ha en underbar kväll

Kram//Anja




Nomnom ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards