Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 17 juli 2012 19:45

Godkväll i stugorna!


Har ju lovat att visa bild på klänningen som jag hade på

bröllopet....dock blev det ingen bild på käre maken och mig :-/

Vet inte hur jag tänkte där.....men tror att fina svägerskan lyckades få

en bild på oss som jag kanske kan låna senare :-)

Men i vilket fall som....så tänkte jag att ni kunde få kika på

mina "Myphone" tagna bilder.....lovar att bildkvaliten här på

bloggen strax ska rustas upp.....ska genast gå och ladda batteriet på

system kameran ;-)


Kram//Anja






Älskade Storebror och lillasyster....ehhh,jag då asså ;-) 

(Och klänningen för dagen)

 


*


*


Mamma+Pappa=Lilla jag :-D

(Världens finaste föräldrar)

   




Av vitamoblerochbarnbus - 17 juli 2012 15:09

Hejsan finaste!


Idag är en sådan dag som jag önskar att jag vaknade upp

till fågelsång...sol som kikade in genom fönstret,härligt ljummen

luft så att man kunde sitta ute i trädgården och äta frukost!


Ni vet en sådan känsla som bara kan infinna sig om

man faktiskt varit med om det där....att få njuta av livet så

som det är...njuta av det lilla!

Men känlsan är ju lite svår väckt...med tanke på vädret,

vädret spelar ju en väldigt stor roll just i sommriga ute sammanhang....

för inte vore det trevligt att sitta i trädgården medans det plaskar

ner regn i te koppen....skorna fylls med regnvatten och barnens

bullar blir till deg igen...men ni ser ju,sol är liksom grejen ;-)


Nej...nu tänker jag tänka så det knakar.....tills det inte finns

mer tänkande kvar.....och tills jag blir helt matt av allt tänkande.....

Vad jag ska tänka på......Hur jag ska hitta känslan med eller utan sol såklart!


Ha en underbar dag

Kram//Anja




En röd cykel....visst drar man ändå lite på smilbanden när man ser en röd cykel,

härligt med lite färgglada ting runtikring :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards