Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 31 juli 2012 14:42

Hejsan!


Nu händer det grejer hemma hos oss igen må ni tro ;-)

För långt om länge så bestämde jag mig äntligen för att det SKA vara

brädvägg i sovrummet....så käre maken gjorde det enda rätta och körde till

byggmax för att införskaffa det som behövs.....men tror ni att brädorna fanns!!!

Nej minsann....inte i den storlek som vi behöver :-/

Något besviken (läs mycket)gick jag då till jobb igår,utan brädvägg....utan hopp,

och med förlorad vetenskap om att snart snart ska jag få piffa sovrum!

(I-landsproblem.....i know ;-))


Men ser ni...när jag kom hem så hade käre maken kört till ett ANNAT byggmax som

inte HELLER hade rätt storlek utan alldeles för långa,men då min man

är världens finaste så hade han bestämt sig för att köpa,såga,sätta på plats och

få en gladare fru :-)

Och med tanke på att min man nog egentligen inte bryr sig så dära jätte

mycket om vilken sorts vägg vi har så är jag världens lyckligaste som har honom

som förstår att sådana saker är viktiga för mig...i-landsproblem eller ej!


Så nu sitter den där...träväggen som jag så länge drömt om!!!

Lite färg på den så blir den nog precis så där som i mina drömmar,

så ni kan ju gissa vad jag ska pyssla med när dom små

gått och lagt sig...måla måla måååla ;-)


Nu tänkte jag visa er senaste fyndet,en riktig pärla

i form av en väldigt gammal Atlas.....från 1904 närmare bestämt :-)


Kram//Anja




Visst är den vacker!!!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards