Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

På Årsdagen.......

Av vitamoblerochbarnbus - 10 augusti 2012 22:32

Godkväll i stugorna!


För er som inte redan förstått vad det är som jag vill berätta så

kommer en liten berättelse här.......


För ett år sedan var mina tankar överallt,mycket hände i mitt liv

och jag ville så gärna finna ett sätt att utrycka och framförallt

sätta ljus på allt det fina i livet.

Anledningarna till att jag började blogga var många...många av anledningarna

är nu borta,några är svaga...nästan suddigt grå och andra finns kvar,

nästan som en krigsskada.....men framförallt så var det mitt sätt att

för mig själv ta reda på vad jag värdesätter i mitt liv.....

Mina barn,min man,mina nära och kära och allt det lilla

där i mellan...det där lilla som får hjärtat att fladdra till en aning....det som

egentligen inte betyder så mycket men ändå betyder allt.


Ett år har gått sen jag börja blogga....många underbara människor

har jag kommit i kontakt med under detta år,

människor som berört mig,som fått mig att skratta och några som

fått mig att tänka....och några som fått mig att gråta.

När jag i mitt stilla sinne har funderat på att lägga ner bloggen så har någon

av er fina där ute skickat en kommentar som satt sig

så i mitt hjärta att det är något jag bär med mig och som då gjort

det omöjligt för mig att lägga ner den!


På denna års dag så vill jag berätta för er alla fina läsare

där ute hur otroligt glad  var och en av er gör mig,

ni är underbara...Tack!!!


Kram//Anja




   


 
 
Ljuvligtvitt

Ljuvligtvitt

11 augusti 2012 01:02

Grattis till ett år! :)
Och hoppas det blir många till, för jag gillar din blogg!
Tråkigt att du redan ibland känt att du vill lägga ner den :( Så känner jag med ibland. Men visst kan en liten kommentar göra mkt? ;)
Njut av den goda kakan och trevlig helg!
Kramar!

http://ljuvligtvitt.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

17 augusti 2012 11:37

Tack snälla för din kommentar :-)
Bloggen kommer att fortsätta att finnas....nu har jag lite större planer på gång minsann och såklart vill jag ju dela med mig av dom till er så småningom ;-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Amelie

Amelie

11 augusti 2012 10:31

Hej!
Jag hoppas att du inte slutar att blogga för då skulle jag sakna dig. För jag är imponerad av allt du hinner med barn, jobb & allt det fina du gör i ditt hem.
Ibland är livet väldigt besynnerlig & man vet inte vad som händer med en själv, jag har varit där själv.
Så många styrke kramar från mig / Amelie

http://www.ameliespyssel.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

17 augusti 2012 11:41

Åhh,tack snälla....tror inte att jag kan sluta...för jag hade saknat varenda en av er också :-)

Visst är livet oförståbart i mellan åt....men jag tror att det är så för dom flesta av oss!

Tack för din fina kommentar,den värmde mitt hjärta :-)

Kram På dig//Anja

 
Connie

Connie

11 augusti 2012 11:55

Så fint skrivit Anja :-)

De krävs en stark kämpe att gråta sägs det :-) Kram på dig

http://www.poohlina.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

13 augusti 2012 16:43

Tack finaste Connie!!!

Det kanske är så....en trygg tanke om inte annat!

Kramar

 
Ingen bild

Mia

11 augusti 2012 20:15

hej.Din blogg är den enda jag läser.Den gör mig glad:)
Har skickat kommentar om att jag vill vara med o tävla,men den syns ingenstans.
ha det bäst:) /mia

vitamoblerochbarnbus

13 augusti 2012 16:42

Hejsan!
Vad härligt...vad glad jag blir :-)
Din kommentar var givetvis med i dragningen den med :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

marianne

11 augusti 2012 22:50

finns väl ingen som du lämnar oberörd... Kram

vitamoblerochbarnbus

13 augusti 2012 16:41

Åhhh,tack snälla du!!!!

Kram//Anja

 
Ingen bild

Kajsa

12 augusti 2012 20:37

Visst är det härligt att ändå kunna uttrycka sig? Vare sig det är genom konst, Music eller författandet. Mikael Wihe sa i ett program nåt liknande som "att bli berörd o att beröra andra, det är det som är ens belöning". Jag tycker det är så fint o klockrent sagt. För visst är det just att beröra o bli berörd som gör oss levande. Vi som återkommer till din blogg blir berörda av det du skriver och/eller dina fina bilder. Jag hoppas att det som gör ont en dag kommer suddas bort. Men kanske man måste ta tag i det som gör ont för att det också ska kunna försvinna. Vad tror du?

vitamoblerochbarnbus

17 augusti 2012 11:46

Men visst är det så!!!
Och vilken klock man Herr Wihe är :-)

Jag tror precis som du...att man sakta men säkert måste ta tag i sakerna en efter en....sen har man ibland dom saker som man inte får lov att ta tag i när det känns rätt för en själv....utan som måste hanteras vare sig man har styrkan till det eller ej!
Men jag har lärt mig en sak...och det är att istället försöka att se motgångar som en personlig utveckling hos mig själv....att lära sig hur man löser saker!


Tack för din fina kommentar,den träffade rätt i hjärtat!!!

Ha en fin dag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards