Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 4 augusti 2012 19:58

Godkväll!


Idag har vi andats in Österlen luft....en tur till Kivik,promenerat

i den vackra naturen,köpt go dricka på kiviksmusteri

och kikat på en stOOr loppis som hade så mycket vackert att det

var helt galet...tyvärr visste ju dom som sålde

vad det var dom hade också så priserna var helt galna :-/

Lite tråkigt då loppis=billigt och fynd vänligt!!!

Men inte där....det vill jag verkligen lova!


Nu är jag trött,trött,trött....blir strax soffmys,

för vet ni....någon säng fick vi inte igår!!!

När vi ringde i torsdags så fick vi svaret....kanske på fredag......

eller tisdag.......kanske onsdag.......eller eventuellt fredag!?!?

Något luddigt svar kan man ju tycka...men inte lönt att ta ut

frustrationen på en stackars semester vikare,så vi väntar snällt vidare!

Den som väntar på något gott.....har man ju hört en gång eller två ;-)


Ha nu en härlig kväll och kika gärna in

imorgon....då är det tävlingsdax igen minsann ;-)

Kram//Anja





Senaste fyndet till vardagsrummet,denna fina klockan kommer från Ljuvliga

favorit butiken Pumpan :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 4 augusti 2012 09:01

Godmorgon!


I går kväll hade käre maken och jag lyxen att få ett par timmar

för oss själva....det är INTE ofta vill jag lova :-)

Vi bestämde oss för att åka till en marknad,som egentligen var sådära

lagom kul ;-)

Men på hemvägen stannade vi till i Smygehamn en sväng,

där är enligt min mening så vackert att det är helt otroligt!!!

Sen är det ju dessutom Sveriges sydligaste udde :-)


Där satt vi båda på en bänk som fortfarande var

varm efter dagens sol,åt glass och pratade om livet,

om båtar och om en fågel jag ville fota ;-)

(den flög i väg den busen ;-))


Nej,nu blir det mysfrukost med familjen :-)

Sen får vi se vad dagen bjuder på!


Här får ni gårdagen i bilder!

Kram//Anja




*

*

 

*

*


 

*

*


 

*

*


 

*

*





 

*

*


 

*

*


 

*

*


    

*

*


 

*

*


 

*

*


 

*

*


 

*

*


   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards