Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 15 augusti 2012 19:50

Godkväll!


När jag tittar på mina fem barn så överväldigas jag ibland av

det faktum av hur olika dom faktiskt är!

Klart man kan se syskon likhet.....givetvis,men ändå det där

att dom utvecklas till fem helt olika individer!


En av dessa vackra individer är Cornelia.....en viljestark

liten dam som verkligen vet vad hon vill,när hon vill det

och vem som ska göra det...och gud nåde om det inte blir som hon

har tänkt sig ;-)

Då har våran söta lilla prinsessa snabbt förvandlats till

någon sorts kombo av Lotta på Bråkmakargatan/Alien/hulken......

(Hon blir ju dock inte grön då asså ;-))

/vildsint björn/Jagskrikertillsminalungorinteorkarmer typ av

flicka....Stampar upp från trappan,smäller igen dörren och skriker

allt vad hon orkar....DUMMA MAMMA!!!!!


Kvar står jag...och ibland vet jag faktiskt inte om jag borde

skratta eller gråta....men ibland är det nog lättare att skratta

för om man tänker efter så är det ju ändå lite komiskt....

Att en sådan liiiiten människa kan vara så viljestark...det är ju ändå

häftigt om ni frågar mig!

Även om det kanske inte alltid känns så häftigt när man

själv är trött....men ni förstår kanske hur jag menar!?!!


En sådan kväll hade vi idag...men lika snabbt var hon vår goa

lilla tös igen som ville bli nerbäddad en extra gång....och vem kan motstå det :-)


Nu.....mys med stora barnen,sen soffan och en bok!

Kram//Dumma mamma ;-)





Min fina pappa hade plockat med sig blommor från deras trädgård till mig

när dom var här och fikade i fredags....Balsam för själen,tack Pappa!

 

Av vitamoblerochbarnbus - 15 augusti 2012 12:01

Hejsan hej!


Solen skiner idag men ändå kan man nästan känna hösten i luften!

Vindarna är inte längre så där behagligt ljumma,

utan snarare kyliga och med en doft av höst....


På ett sätt längtar jag efter höst...på ett annat sätt känns det

fortfarande som att jag väntar på sommaren.

Men i vilket fall som så är det som det är och det enda man kan göra är

att gå ut...ta ett djupt andetag och välkomna dagen som den är!


Hösten har dock redan infunnit sig i vårt sovrum,

sätt nu inte middagskaffet i halsen....det är ju fortfarande vitt ;-)

Fast med en ny känsla,så det får ni se idag...vårt sovrum!


Ha en härlig dag

Kram//Anja





*


*


 


*


*


 


*


*


 


*


*


 


*


*



 


*


*


 


*


*


 


*


*


 


*


*


 


*


*


   



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards