Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Att nätt och jämt hålla vad man lovat....

Av vitamoblerochbarnbus - 5 augusti 2012 23:32

Godkväll fina bloggisar!


Eller ja....godnatt snarare ;-)

Men hade ju lovat att lägga ut en tävling idag....och det hinner

jag ju nätt och jämt!


Vad ni behöver göra för att vara med?

Inget svårare än att lämna en kommentar om att ni är med,

länkning på blogg och facebook är frivilligt :-)


Nu ropar John Blund hör jag ;-)

Godnatt!




Vinsten är detta fina halsband....tävlingen avslutas nästa söndag!

 


 
 
Ingen bild

Emma Petersson

6 augusti 2012 06:23

Hej! Jag är en 28 årig 2 barns mamma, som bor i Norrköping. För tillfället är jag mammaledig med min lilla tjej. Jag läser din blogg varje dag, den ger mig inspiration och mer glädje i vardagen. Tack för en fantastisk sida. Jag hittade dig på styleroom. Med vänlig hälsning, Emma

vitamoblerochbarnbus

13 augusti 2012 16:45

Hej Emma!

Vad härligt att du hittat hit!!!
Och vad glad jag blir att jag kan inspirera lite :-)

Ha en fin dag med dina små :-)
Kram//Anja

 
Ingen bild

Ulrika Ekholm

6 augusti 2012 08:21

Självklart vill jag vara med o försöka vinna detta fina halsband

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:51

Vad härligt :-)

Kika gärna in på söndag,då vinnaren dras :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Carola...

6 augusti 2012 09:35

ja jag är med och tävlar,hoppas på tur...ifall jag vinner så skulle jag nog spara den till mitt lilla barnbarn som kommer i november...Kram/Carola...

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:50

Hejsan hej!

Vad härligt att du vill vara med och vilken ljuvlig gest att ge bort det till lilla barnbarnet :-)

Kika in på söndag,då dras en vinnare :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Anna

Anna

6 augusti 2012 13:14

Oj, vad fint! Jag e med!!

/ANNA

http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:49

På söndag dras en vinnare...kika in då vetja ;-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Mia

6 augusti 2012 19:23

Hejsan svejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla om det vackra halsbandet:)
länk till din blogg finns på min facebook sedan länge för att alla jag känner ska kunna ta del av dina vackra och inspirerande bilder och uppmuntrande texter:)
Ha det bäst:)/mia

vitamoblerochbarnbus

13 augusti 2012 16:40

Åhh,tack snällaste för din fina kommentar!!!

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Jessica Rundblad

6 augusti 2012 22:09

Jag vill gärna vinna halsbandet :)

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:41

Hejsan!

Vad härligt...kika in på söndag,då dras en vinnare :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Maria

7 augusti 2012 09:51

Hej söta du,
Jag har följt din blogg sen i våras efter att jag av en slump kom in på din blogg och jag kommer hela tiden tillbaks då du är en sån inspirationskälla samt att du har en sån härlig smak och attityd till livet och familjen. Du har även fått mig att älska vita möbler och vita saker, så jag håller sakta men säkert på att omvandla vårat hem... men jag har ingen egen blogg eller nåt.
Jag såg att det var en tävling på g och jag skulle så gärna vilja vara med i den!

kramar
Maria

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:39

Hejsan!

Åhhh,tack snällaste för din fina kommentar,den värmde långt in i hjärtat!!!!

Vad härligt att jag kunnat inspirera dig lite,håll utkik...snart dyker nya bilder på sovrummet upp ;-)

Vad glad jag blir att du vill vara med och tävla...tävlingen avslutas på söndag så kika gärna in då :-)

Ha en fin dag Maria
Kram//Anja

 
Malin

Malin

7 augusti 2012 13:08

Hej!

Glömt skriva och tacka för fina blogg-vinsten som låg och väntade på mig efter semestern. Ljuset va jättefint, ska använda det på miniskruttens dop i september, kommer passa perfekt till temat =)
H/Malin

http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.se

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:48

Hejsan hej!

Vad härligt att du blev glad :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Saida

7 augusti 2012 17:44

Jag vill gärna vara med och tävla om detta fina halsbandet. Tack för en fin blogg. Du är helt otroligt med ditt pysslande och fixande och alla dina söta barn med. Tack på förhand. Mvh Saida

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:47

Åhhh,tack snälla du!!!
Din kommentar värmde mitt hjärta vill jag lova :-)

Kika in på söndag,då dras en vinnare :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

7 augusti 2012 19:14

Hejsan.

Varför inte slänga in en "ansökan" om att man vill vara med och vinna.

Ha det bra =)

Kram//Kristina

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:46

Hejsan Fina Kristina!

Tack snälla för mitt fina kort...måste ju åka en tur till qvilt landet en dag känner jag ;-)

Det gjorde du rätt i...klart du också ska vara med och tävla :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ljuvligtvitt - Frederica

Ljuvligtvitt - Frederica

7 augusti 2012 21:23

Klart jag vill vara med :)
Halsbandet är ju jätte fint!

Kram!
Ps, kommer en länk i bloggen sen när jag hinner!

http://ljuvligtvitt.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:44

Hejsan!

Vad härligt!!!
Kika in på söndag,då dras en vinnare :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Linda/Cirkusbergmark

Linda/Cirkusbergmark

8 augusti 2012 20:34

Självklart vill jag vara med och tävla!!!!!

Ska försöka länka på bloggen!! Kika in hos mig www.cirkusbergmark.se

Kram L

http://www.cirkusbergmark.se

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:41

Hejsan!

Vad härligt,kika in på söndag...då dras vinnaren :-)
Absolut ska jag kika in hos dig också!!!

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Linda/Cirkusbergmark

Linda/Cirkusbergmark

8 augusti 2012 20:40

Hoppas det går bra att jag lånar bilden på smycket till bloggen???

Kram L

http://www.cirkusbergmark.se

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:36

Det går jätte bra :-)

Kram//Anja

 
Sandra

Sandra

8 augusti 2012 22:18

Åh, vilket fint! Jag vill tävla! :)

http://smsa-smsa.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

9 augusti 2012 17:40

Hejsan!

Vad härligt,håll utkik...på söndag dras en vinnare :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards