Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Om att inte ha glömt bort er ;-)

Av vitamoblerochbarnbus - 3 juni 2012 12:39

Hejsan hej!


Nejdå...inte har jag glömt bort er,utan bara haft fullt upp med

Stora lillkillens kalas och annat smått och gott :-)

Idag kikar solen fram en stund fast riktigt kallt är det ändå och

igår så haglade det.....hagel!?!??

Nä,nu tycker jag allt att det varma vädret får hitta tillbaka

till oss så att vi kan få tillbaka sommarkänslorna :-)


Nu får ni en liten kalas kavalkad!

Kram på er//Anja




Ps,Tack snälla Kristina för det lilla brevet du skickade till mig...det gjorde mig glad :-D

Anna i Dungen....din vinst är på väg.....jag har inte tappat bort det ;-)

Ella.....jag har snart en liten sak i min ägo som jag skulle vilja skicka till dig,

så om du skulle vilja vara så söt och skicka din adress till mig

så kommer det inom några veckor ett litet brev :-)






Temat var.................. ;-)





 





 




 





  




 





Istället för godis påsar....fri buffé.....uppskattat av både stora och små ;-)

 





 





  






 





 






 





 





 





 





 





 





 





 





 





  






 





  






 





 






 





   


 
 
Madde

Madde

3 juni 2012 13:06

Oh så fint o gott allting ser ut! =) Kan tänka mig att det blev ett uppskattat kalas.
Jaa jag håller med, nu får allt värmen ta och leta sig tillbaka hit så vi får lite sommar!

Ha en bra söndag!

Kram Madde

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

4 juni 2012 09:35

Hihi,ja vi körde eko tänk=grönt ;-)
Vi får hjälpas åt att heja fram sommaren igen för så hr kan det ju inte vara....sol sol sol vill vi ha :-)

Ha en fin måndag
Kram//Anja

 
Petra

Petra

3 juni 2012 15:08

Åhhh, det är alltid lika fint och fint piffat hos er. Du är såååå duktig på duka, inreda och komma på roliga fina tips. Gillade buffén massor. Du samordnar alltid med så fina färger osv. Stor kram till er alla/Petra

http://Godisfrun.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

4 juni 2012 09:37

Hej Petra,vad kul att du kikar in :-)^
Åhh,tack snälla för din fina kommentar,vad glad jag blir :-)

Stor kram tillbaka från oss
Kram//Anja

 

vitamoblerochbarnbus

4 juni 2012 09:38

Bara så du visste att jag inte glömt dig :-)

Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

3 juni 2012 18:22

Hejsan hej....

Varsågod för lite ny info. Som du ser så finns du i mina tankar.

Skulle varit iväg i helgen på loppisen som jag vet har haft "kryddburkarna" i glas. Men tyvärr har jag varit febrig så jag gav mej inte ut i blåst, regn o åska. Men nästa gång han har öppet ska jag ta mej dit.

Som vanligt är dina kalas en fröjd för ögat.
Men sen kommer den vanliga "nyfnikna" frågan; vad var det för grönt i karafferna? Ser lite spooky ut.

Glömmer ALDRIG när jag passade kusinerna o gjorde grönt kokt ris till dom..... De vägrade äta för de trodde det var giftigt.
Råkade väl tappa en droppe grön karamellfärg på min mosters köksgolv som BET sej in i korkmattan. Det var en grön fläck där i många år ;) Men nu kan man skratta åt det.....

Antar det snart är skolavslutning för några av dina telingar.
Själv har jag sista studenten nästa måndag.
Skönt!!
Har förvisso dotterns 20 års kalas åxå att reda ut. Men eftersom hon inte vet hur hon vill fira det ligger jag lågt med att påminna henne =)
Vi i familjen har grattat i alla fall så nu är det bara resten kvar.

Ha en fortsatt fin söndag.

Blåsiga kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

4 juni 2012 09:47

Hejsan hoppsan!

Tack snälla,vad glad jag blir att du tänker på mig!!!
Det gör mitt hjärta varmt :-)


Åhhh,nej....hoppas att du mår bättre snart och är på benen strax igen :-)


Hihi,det gröna är helt vanlig grön sport saft....har man temat grönt så måste ju även drickan vara grön ;-)


Hahahha...låter ju iof lite läskigt med grönt ris :-D Hoppas att din moster kommit över den gröna pricken igen ;-)

Jo,nästa fredag är det äntligen avslutning...längtar så efter ett långt skönt lov fast att jag inte ska ha semester ;-)

hiihihi,bara att avvakta då och se vad dottern bestämmer sig för då ju :-)
Huvudsaken är ju ändå att ni har firat henne!

ha en fin måndag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards