Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 26 juni 2012 15:47

Hej finaste ni!


Kikar in en snabb vända och tackar den som dansade soldansen,

för visst var det väl någon av er fina läsare som

dansade fram solen en stund ;-)


Kram//Anja




Nypiffat sovrum :-)

*


*

   

Av vitamoblerochbarnbus - 26 juni 2012 11:50

Hejsan hej!


Idag började barnen och jag morgonen med en riktigt mysig

stund vid frukostbordet...härligt när alla är på myshumör

så där på morgonkvisten :-)

Efter intag av frukost så tyckte lillebror att det var en hejdundrandes

bra idé att få lov att springa runt med lite flingor i en skål,vilket han också fick!

Så nu har han fikat i sovrummet.....köket,hallen och sitt eget rum,

sist men inte minst så sitter han nu här på golvet i vardagsrummet och fikar......

Med MIN klänning som duk :-D

Men han är glad och jag tänkte ändå ta ett varv med snabeldraken,

eller ja......nu blir jag så illa tvungen då lillebror lämnat

knapriga fika spår.......i princip överallt :-)


Hoppas att ni alla börjat dagen

på ett mysigt vis ni också!

Kram//Anja





(Finaste muggen kommer från Indiska och är temuggen för stunden :-))

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards