Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 7 juni 2012 14:43

Hejsan hej fina läsare!


Idag är det sooool igen och faktiskt liiite varmare än igår,

det inbringar lite hopp om att sommaren faktiskt är på väg :-)


Vet ni....i natt ska jag köra näst äldsta dottern till sin

mormor,då hon blivit medbjuden på semester och kommer

imorgon att befinna sig i turkiet :-D

Och precis som när det var storasysters tur så är ju såklart Lillasyster

ÖVERLYCKLIG och jag....Tja,jag är orolig som vanligt  ;-)

Hönsmamma som jag är......Men jag vet att snäckan kommer att ha

det super härligt och jag längtar så tills hon kommer hem igen så jag

kan få höra alla historierna som kommer att  bubbla fram :-)


Så kvällen kommer att tillbringas med att fixa det sista

till lilltjejens resa,ett snabbt besök hos vännen och sen

måste vi ju såklart måla fina naglar också...för inte kan man

 väl åka till Turkiet utan att ha fina naglar...om vi frågar Olivia då alltså ;-)

Och jag håller med henne,så därför köpte jag ett häftigt

nagelack som man målar,håller en magnet över,sen blir det randigt i lacken!

Visst låter det lite roligt :-)


Nu tänkte jag lämna er med lite detaljbilder!

Ha en fin dag

Kram//Anja













 

   









 

   









 

   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards