Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 29 februari 2012 19:31

Godkväll söta ni!


Efter fika mys hos vännen och en riktigt härlig dag

så börjar ideérna ta form i mitt huvud igen :-D

Har massor av söta projekt som jag vill fixa till pojkarnas garderob så som en

lastbil som man kan förvara små saker i och vars en fin tavla!


Lillan var ju givetvis på strålande humör när jag hämtade

henne på förskolan....tänk vad härligt om hon varit lika glad när man lämnar!

Men det är ändå ett bra bevis på att hon nog tycker att det är helt okej att

vara på där :-)


Hoppas att ni alla har haft en riktigt härlig dag

Kram//Anja



En glad lillan i kläder från Ullared....Kostnad=40kronor för både jeans och blus :-D

 

Av vitamoblerochbarnbus - 29 februari 2012 09:07

Godmorgon!


Hur kommer det sig att vissa saker inte blir lättare??

Och så kvittar det hur många gånger man varit igenom precis samma sak!

Igår när jag lämnade lillan på förskolan så vinkade hon glatt där

hon satt på gungan och ropade hejdå tusen gånger...kan säga att det är första gången

som detta händer sedan hon började på förskolan,men ändå!


Och idag....något mindre glad,ledsen...stora tårar och hon höll krampaktigt tag i mig

och ville inte alls vara där :-/

Ändå är hon alltid jätte glad när jag hämtar och har haft det super mysigt!?!

Ja,inte blir man klok på det,men jag kan säga att det är med lite tåriga ögon som jag

går därifrån...inte vill man att ens lilla hjärta ska vara så där ledsen!


Nu ska jag försöka att få tankarna på annat så lillebror och

jag hoppar in i bilen och åker och fikar med goa vännen :-)

(Jag hoppar...lillebror,not so much ;-))


Ha en fin dag

Kram//Anja




Men vad är nu detta som jag hittat och dragit med mig hem?!?

 





Taaadaaaa...en tvättbräda i glas....hittade denna efter att några av er goa läsare tipsat

om att det fanns med glas innan dom med zink :-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards