Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 2 januari 2012 19:07

Godkväll i stugorna!


Nu när allt julpiff är bort plockat så känns det extra

viktigt att få till den dära myskänslan,här hemma används det

ljus i mängder just för mysfaktorns skull :-)


Hur gör ni för att få årets första månader att

kännas mysigare?

Jag tänkte att jag skulle försöka att hitta på lite roliga

kakrecept......dom stora tjejerna och jag bestämde oss för att

prova på att baka mini-smarties-muffins en dag,får se hur det går!

Lovar att återkomma inom ämnet ;-)


Nu ska jag gå och packa en väska till Olivia som lite sådär spontant

blev medbjuden av mormor och morfar till Lalandia :-)


Ha en härlig kväll

Kram//Anja



Ljusterapi i form av glasburkar med värmeljus i :-)

 



Sparar på alla sorters glasburkar.....tycker att det blir så effektfullt med många samlade så här!

   

Av vitamoblerochbarnbus - 2 januari 2012 12:15

Hejsan hej alla söta!


Då var det nya året här och jag ser fram emot ett (förhoppningsvis)

Lugnt år :-)

Igår hade lilla familjen sista lediga dagen tillsammans och nu är

det tillbaka till verkligheten.....Fast inte riktigt,det var ju faktiskt

bara min käre make som skickades tillbaka till verkligheten igen ;-)

Vi andra njuter av fortsatt jullov en vecka till!


Julen är nu utstädad och det känns skönt med ett något mer avskalat hem efter

julens alla färger och blommor!

Nu är det ett litet mellanläge innan tulpanfrossa och Semlefrossa börjar ;-)

Åhhh,vad jag längtar efter semlor.....dom är ju så underbart goda!!!


Hur har ni haft det under nyår söta läsare?

Vi hade super mysigt hemma hos min bror och hans tjejer och Föräldrar

och småsyskon var också där....som det ska vara tycker jag,

Att fira in det nya året med dom som ligger varmt om hjärtat :-)


Ha en underbar dag

Kram//Anja



Mattan är nytvättad...därav det något ovårdade utseende ;-)

 



Mina mitt-i-mellan-qviltar får nu tjänstgöra :-)




 



   




 




     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards