Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 31 augusti 2011 08:02



Godmorgon allihopa!

Idag tänkte jag ha en sån där lite av varje dag,lite städning,lite bakning,

lite tvättning och sen tänkte jag försöka att hinna med att sy Olivias och Cornelias gardiner oxå,

en sån grej som bara inte blivit gjord än :-)


Och för er som inte sett det längre ner på sidan så är nu Söta Dino Dinosaure till salu

här hos mig,man skickar bara ett meddelande till mig här på bloggen om vilken färg man vill ha 

sen så är han strax på väg hem till er :-)


Och sen så en liten "puffning" om tävlingen som är på gång här hos mig,

inte många som är med än så länge så ta chansen att bli vinnaren till det fina halsbandet ;-)


Idag funderade jag på vad jag skulle visa er för bild....hade ingen som passade ihopa med

det jag skrivit så istället så visar jag er en bild med en liten tankeställare istället :-)


Ha en toppen dag och njut av solens småååå strålar ;-)

Kram//Anja



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards