Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 30 augusti 2011 18:11

Hejsan hej igen!


Hur har er dag varit?

Min har verkligen varit upp och ner,först bra sen dålig sen bra sen dålig,

Ja jag tror ni förstår vad jag menar!


Meeeen istället för att lägga focus på det som var negativt så tar vi det som var härligt istället :-)

Först ut på dagen,en fika hos Goaste,snällaste härligaste vännen,alla borde ha en vän som henne,

en riktig Vitaminkick :-)

Härligt,så en sådan vän önskar jag er alla!!!


Sen så fick jag en härlig kommentar av min älskade storebror,

något som bara kändes så där väldigt rätt,och precis vad jag behövde just då!

Och det tar jag med mig för alltid,enkelt men ack så rätt :-)


Och sist men absolut inte minst,när jag hämtade Lillan på dagis

 så kastade hon sig runt halsen på mig och sa

-Mamma du e underbar och jag älskar dig upp till månen!!!

Efter Cornelia kommer lilla Tova (min älskade brorsdotter) även hon kastar sig runt halsen på mig

 och skriker

-Fastiiii heeeeeeej! (faster)

Fröknarna stod bara där och log  allihopa för det måste sett härligt ut

och jag kan LOVA er att känslan var UNDERBAR...nästan så jag blev lite gråtmild!


Så vad menar jag med detta inlägget.....Jo,Ta vara på och älska dom som älskar dig,

för det är det enda som betyder något även om det ibland inte går som man tänkt sig!


Ha en underbar kväll

Kram//Anja


 

Av vitamoblerochbarnbus - 30 augusti 2011 07:53

Godmorgon goa läsare!


Ja bara sådär så har vi tre stooora barn här hemma....idag gick dom själv till skolan och det känns stort,

ialla fall för mig :-)

Tänk att våra minisar blir stora så fort,man hinner knappt med ibland!


Glöm nu inte bort tävlingen och var med att få en chans på det söta halsbandet....så kom igen nu

 och få folk att rösta på er ;-)


Igår kväll var jag sååå trött,tror att det är den här hösten som har dragit in över oss som gör att

 man egentligen bara precis har lust att dra täcket över huvudet på morgonen och stanna där

 tills våren kommer igen :-)

Känner mig ju lite dum som fortfarande envisas med att dra på mig kjol och går runt och väntar på solen.....jaja,jag får väl börja dra på mig strumpbyxor oxå då ;-)


Meeeen trots trötthet så blev det bakat lite kvälls fika,enkla hederliga goa vaniljmuffins :-)

Dom var super med ett glas kall mjölk,det tyckte både stora och små här hemma!


Ha en underbar tisdag

Kram//Anja


Det hela står på/i helgens projekt,som där snaaaaart kommer en bild på ;-)

 Kakfatet är köpt på TGR för en billig peng,glasburk med patentlock är från ikea

 och den andra burken fyndade jag nyss på Netto 3stk för en tia :-) :-)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards