Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 12 augusti 2013 17:02

Hejsan heeeej finaste ni!!!


Idag var det tillbaka till verkligheten med allt vad det innebär....tidig morgon och det 

vanliga barnbushuskaoset....precis i vanlig ordning...inget nytt här ;-)


Men det gör inte så mycket....härliga tre veckor har vi haft med sådant som 

gör att allting känns lite lättare...och än tänker jag inte släppa på min

semesterkänsla...så länge solen kikar fram mellan varven,så länge kör vi 

på semester känslan :-)


Tänkte visa er en sommar kavalkad av lite av det vi hittat på!

Håll tillgodo och välkomna tillbaka till lilla mig :-)


Kram//Anja



Hönorna har växt sig stora och fina...inga ägg än men ett otroligt härligt sällskap har vi och 

en massa goa skratt får dessa sötnosar fram av oss :-)

*

*

En vända till Smygehamn blev det för att andas in havsluften och titta på allt vackert.....

 

*

*

Barnen tyckte att dessa kalk?!? ugnar?!? Äsh...minns inte vad dessa är till...men fina är dom :-)

*

*

Loppisfyndat har jag gjort lite här och var.....är särskilt glad för dessa fynden :-)

 

*

*

Men även dessa som får mitt hjärta att ta ett litet skutt!!!

*

*

Vi tog en tur till Café Annorlunda där man betalar och mumsar i sig så mycket man kan/vill och orkar 

i deras kakbuffé ;-)

*

*

Detta var ju hur mysigt som helst tyckte även barnen.......

*

*

Och såklart lillebror som egentligen mest bara ville ha kakorna....knappt äta dom :-D

*

*

*

 

*

*

Det blev en liten tur till en liten gårdsbutik där dom säljer underbart god äpplemust....
 

*

*

Och även en snabbis till Kiviks musteri :-)

*

*

Jag köpte en ny semesterservis....för det måste man väl ha...eller ;-)

*

*

Och avnjöt härliga frukostar......

*

*

Och givetvis lite fika ;-)

*

*

Vi var på stranden med min bror och hans tjejer och fick skrattat så att luften gick 

ur mig.....underbart :-)

 

*

*

Grävargänget.....för att vattnet inte skulle komma in ;-D

 

*

*

Vi har skördat en massa i trädgården....vilken känsla,en sån lyx det är 

att kunna gå ut och plocka det man är sugen på....ljuvligt!!!

Och detta var då del ett av vår sommar :-)

         

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards