Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 21 augusti 2013 14:30

Hejsan finaste bloggisar!


Alltså...vilken dag!!!!

Började med att trilla ur sängen klockan 06.00 då vårt brandlarm gick....

Tog mig krypandes fram med förvirring och morgonrufs fram till brandvarnaren varpå 

jag ryckte loss både larm och batteri ur densamma :-D


För att sedan börja leta rök...eld...något som satt igång det,

men ingenting....och det var ju skönt :-)


Sen vidare för en mysig frukost hos mina föräldrar....

Men ser ni....det är nu det lite lustiga börjar......Jag är med på två Loppissidor 

på Facebook......och helt plötsligt blir jag bombaderad med meddelanden i stil med detta....


Fina annonser du har ute....kan jag få komma hem hos dig och titta!?


Äger du en butik?


Vad vacker du är!!!


Och Två.....TVÅ inbjudningar....eller vill säga utbjudningar

av några trevliga herrar :-)


Och detta är bara början.....givetvis känner jag mig oerhört smickrad,

men vad hände här liksom!?



Så alla ni som nu kommer in via Loppissidan,ni ska vara varmt välkomna :-)

Jag som bloggar här är en smått överenergisk fembarnsmamma som bor med 

mannen i mitt liv...vill säga Käre maken...tillsammans bor vi med 

våra tre hundar,tre höns och tuppen Ture...vi har 15 kaniner 

och även en häst :-)

(och barnen förstås ;-)

Vi älskar...ehh(läs jag) att pyssla med inredning och allt vad det nu för med sig!

(Riva väggar....spontaninfall att såga itu matrumsbordet...lite så)


Vårt liv i barnbushuset är ibland smått kaotiskt med borslarvade 

skor...hundar som springer åt ett håll och barn åt 

ett annat...och i vanlig ordning jag efter :-)


Men...tror att om ni trivs här och bestämmer er för att läsa lite 

så kommer ni snart att förstå vad jag menar ;-)


Varmt VÄLKOMNA ska ni vara iallafall!!!


ha den bästa av lill lördagar :-)

Kram//Anja



 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards