Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 3 december 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 3 december 2012 10:17

Godmiddag vinterbloggisar!


Då kom äntligen snön.....som det har vräkt ner här hos oss i

lilla Skurup,nu har vi det fina vita vinterland som hör vintern och julen till :-)

(Dock hade jag kunnat vara utan kylan....Brrrr)


Första advent har ju också varit och jag som skulle dra vinnare

i tävlingen och allt.....men helgen har vi myst oss igenom med kalas och massor av

fika,utelek och bara vara tid :-)

Men i vilket fall som....vinnaren är dragen..........


Grattis till Anna i Dungen :-)

Skicka din adress så kommer vinsten med posten!


Innan jag börjar "Jula" till det en massa i bloggen så tänkte

jag visa er var min energi har blivit lagd den senaste veckan.....som jag skrev

så kom ju kreativiteten tillbaka och det passade ju perfekt inför

lillebrors kalas :-)


Så nu får ni en kalas kavalkad....delux ;-)


Kram på er//Anja



*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

Första gången jag försökt mig på att göra "fintårta" :-)

 

*

*

"Herman" som sitter på tårtan är en avbild av Lillebrors älskade snutte som han

haft sedan han var helt liten :-)

 

*

*

*

 

*

*

Hemmagjorda dammsugare :-) 

 

*

*

*

 

*

*

Cakepops.....

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

Vi använde oss av stubbar som kakfat :-)

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

En älskad liten kalas lillebror!!!

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards