Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 13 augusti 2011 13:04

Hejsan hej i Regnet!


Idag tänkte jag visa er lite bilder från söta Olivias s rum.

Det mesta är färdigt och nu letar Olivia och jag bara efter dom där sista detaljerna

 som sätter pricken över i:et :-)

Över sängen ska vi hänga upp en Doptavla som snälla Farmor Ulla gjort,men

just nu letar vi efter den perfekta rammen att sätta in den i först :-)


Annars är det bara vila som gäller här idag,regnigt ute och förkylt inne.

Funderar lite på om jag ska skämma bort "lilla" familjen med dumle/chocklad tårta

 med ljummen hallonsås....Mums :-)


Ha en underbar dag

Kram//Anja


Sängen är ett auktionsfynd och mattan är från Netto



 

Hemma pysslad hjärta på tråd

  


 

 Gammal ommålad tvättkorg får nallarna mysa i

 


   

 Söta dockvagnen är ett tradera fynd och mycket älskade "hundis"fick Olivia av min bror och svägerska

 när hon var liten!

 

Det härliga kakfatet hittade jag på Loppis och det fina hjärtat är köpt i Tehuset

 i skogen som ligger uppe i Småland.  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards