Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 2 juli 2013 16:50

Hejsan igen!!!!


Idag händer det....något spännande...något jag längtat efter...

länge......i flera år faktiskt....jag är så glad att jag kan 

hoppa upp och ner......ner och upp :-D


*GLAD*


Jag lovar att återkomma med både bild på det som gör 

mitt hjärta överlyckligt idag och även 

berätta kring det hela :-)

(Som kanske inte är jätte stort i andras värld...men STOOOORT i Barnbushuset :-))


Kram//Anja 




Flädersaft på gång.....detta kan ju i och för sig göra vem som helst glad 

och lycklig det med :-)

(Men det är iiiinte saften jag menade ;-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 2 juli 2013 13:45

Hejsan finaste bloggisar!


Helgen kom och gick...fortare än vad som faktiskt borde vara 

lagligt...enligt....tja.....sommarlagen ;-)


Vi hade ju planerat ett mysigt trädgårdskalas till vår 

lillestoreåttaårs kille...men eftersom att det faktiskt regnade ända från morgon till

kväll så fick vi snällt kalasa inne istället!

Givetvis tappade jag helt bort att fota en massa också...vad hände där?!

Nåja,sonen blev lycklig...sådär som man blir när man fyller åtta 

och det kommer en massa nära och kära för att 

gratulera och kramas och fika och så....så jag tror inte att han led någon större nöd 

över att solen lyste med sin frånvaro :-)


Några bilder fick jag ju dock med...och dom bjuder jag ju  

självklart på nu!


Kram//Anja



Temat var grönt efter önskemål.....äntligen fick dom sköra söta kopparna komma fram...kopparna 

som vi fick av vår snälla granne som flyttade :-)

Det är något med små koppar tycker jag....känslan är liksom sådära...fin...på 

något underligt vis!

Sen får det ju såklart inte plats så mycket....en underbar anledning att ta en skvätt till då ;-)

  *

*

*

*

Sötaste (godaste) tårtan har min fina svägerska Lisa bakat,den innehöll mumsig päronfluff som 

liksom smälter i munnen och får mig att glömma allt om att solen inte är 

här.....sommar i tårtform :-)

Vill ni kika in hos Lisa så hittar ni henne på Livetsgodbitar :-)

Hon har även en söt baksida (såg ni vad jag gjorde där ;-)) som heter Lisas Cupcakes!

 

*

*

*

En liten Grodprins ville jag överraska min stora kille med....som lillebror sen helt sonika 

tjuvade och satte sig i ett hörn och åt upp :-D

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards