Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2013 12:22

Hejsan fina bloggisar!


Har ni haft en skön helg?

Här i Barnbushuset har vi hunnit med storhandling av den STORA sorten

och sen så har vi nog mest bara tagit det lugnt,en förkylning ligger och gror här hemma

så vi gör så gott vi kan för att kurera oss :-)


Jag har fått en fix idé...eller ja...nästan mer ett ha begär!

Jag har blivit överförtjust i pastellfärgat godis ;-)

Något har jag hittat...men letar med ljus och lykta efter såna dära "pez liknande"

Ni vet,dom som finns som halsband...små hjärtan och massa annat fint och så

i fina härliga pastellfärger...MEN jag HITTAR ju inte :-/

Dom enda jag hittat är dom som säljs i färdig förpackad påse...och dom är lite

för skarpa i färgen tycker jag :-)


Hur svårt ska det vara....men jag har ju kikat ÖVERALLT!!!

Om någon av er fina läsare vet vart jag kan hitta dessa så hojta gärna till

då detta har blivit en fix idé i sig själv...jag bara måste ha dom ;-)


Ha en fin Måndag!


Kram//Anja....Med en fix idé



VitaMöbler Och Barnbus...med en släng av pastell ;-)

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards