Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 17 januari 2013 21:31

Godkväller i stugorna!


Idag är det i vanlig ordning fredag för min del :-)

Och då tänkte jag att jag skulle passa på att förbereda mig inför resan

som STÄNDIGT gör sig påmind i mina tankar!

Och då tänkte jag att vad vore väl bättre än att fira in "fredagen" med något gott

och även lärorikt ;-)

Så idag bjuder jag på lite Kinesisk kultur......hihi....hoho....haha!!!


Ha en härlig kväll

Kram//Anja...fortfarande med lyckoruss :-)



Presenterar lite Kinesisk.....ehh....kultur.....ja.....lite så ;-)

 




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards