Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 1 augusti 2012 15:07

Goddag alla finaste bloggisar!


Nu är väggen målad kan ni tro...men käre maken hade ju varit så go

och grundat den till mig så jag fick äran att måla det sista

fina vita lagret :-)

Nu ska listerna på plats...ny sängavel ska upp,ny lampa ska få ta plats,

Nya SÄNGAR

kommer på fredag,som jag längtat kan ni tro!!!

Sover så dåligt i den säng jag har nu så till helgen ska

det bli lyx att få slumra i en Hilding ;-)

Ovan på detta så har vi ju köpt nya kuddar,lakan och täcken...sådana

fiffiga som reglerar värmen.....Mmmm,blir ju trött bara av tanken

på att få sova gott :-)


Nu är jag sådär lite nyfiken igen.....Jag ser ju att ni

är en del som kikar in här hos mig och jag skulle ju så gärna vilja

veta vem ni är och hur ni har hittat hit :-)

Så om ni känner för det så får ni gärna lämna en

liten kommentar,då blir jag så glad!



Ha en underbar dag

Kram//Anja





 




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards