Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 september 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 16 september 2013 15:04

Hejsan!


För fem år sedan så vaknade jag av att jag hade förvärkar.......

Bestämde mig för att gå på en promenad och lämna dom större 

barnen på förskola och skola för att sedan promenera hela vägen 

genom Skurup ner till min mamma :-)

(Hade inte körkort på den tiden ;-))


Väl där så skulle mamma köra mig till Malmö och hämta hem

Olivias nya glasögon....mamma var dock lite tveksam eftersom att 

värkarna kom tätare och tätare.....

Men till stan for vi...hämtade glasögon medans jag stod och höll mig i deras disk vid 

varje värk som kom.....sen tyckte jag att jag var tvungen att köpa hundben 

till vovven där hemma,så vi körde vidare!

På vägen hem (täääätttttaaaaa värkar ;-))

Stannade vi på Mcdonalds för att luncha och ringde samtidigt käre maken!


Jag:Hej....vad gör du?

Käre maken: Dricker kaffe....och du?

Jag:Sitter på Mc och jobbar på att föda vår dotter!

Käre maken: Jaha....hinner jag dricka färdigt mitt kaffe?

Jag: JAAAADÅÅ,stressa inte!


Hihi,så kan det låta när det är fjärde barnet på väg :-D


När käre maken kommer hem sitter jag på en stol....antar att jag såg förskräcklig 

ut eftersom att käremaken ringde Mormor (Mamma)

Och sen var det iväg till Ystad i full fart........

Efter bara någon stund så satt vi där med vår älskade lilla dotter!


Älskade tös som idag fyller hela fem år....en HEL Hand!!!!

Stort Grattis Cornelia,du är så älskad!



Ha en fin måndag!

Kram//Anja



 

*

*

*

 

*

*

*

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards