Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 3 april 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 3 april 2013 14:51

Hejsan hej!


Jomen idag visar sig solen ju igen.....helt otroligt!!!

Dock så var mitt humör lite mulet även idag när jag steg upp....men när

man får besök av mamma som kommer med fika och snickesnack 

så känns ju alllting så mycket bättre faktiskt!!!

Tack mamma...du är bäst!


Jo,jag hörde på någon reklam att man visst ska kunna 

skaka?!? fram sitt saldo (Alltså kontosaldo) i sin telefon!

Och det är ju himla smart tycker jag....så står man där på ica och funderar på 

hur det ekonomiska ser ut och så bara skakar man om 

sin telefon och så...tadaaaa,så här ser läget ut!

(Om det nu är så man ska göra....typ!?)


Men då undrar jag.....om man då liksom inte är nöjd med det man 

precis skakat fram....skakar man då bara igen!? 

Tänkte på dom här "frågebollarna" som fanns innan...ni vet där man 

ställde en fråga....skakade...och fick ett svar :-)


Undrar då om "skakatillsduärnöjd" gäller här också!?

Äsh,säkert inte....men visst hade det varit bra ;-)


Hoppas att ni har det härligt idag och njuter av det 

fina vädret,innan min goa mamma dök upp så 

gick vovvarna och jag runt här hemma med öppen altandörr

och inspekterade all växtlighet som 

fyller varenda fönsterkarm här hemma :-)

Mysigt!!!


Odlar ni något?



Kram//Anja


Här skymtas både pumpor,basilika,paprika och broccoli :-)

Älskar när krukorna blir såhär....ehh..."skabbiga"

Tycker att det är superfint!

 

*

*

Det tar sig,lyckades få fyra stora paprikor förra året som vi skördade 

och åt med stor glädje :-)

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards