Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 6 februari 2013 14:15

Hejsan hej!


En morgon med barnbus...och en liten lillebror som 

slängde armarna runt min hals...kramade mig,tog sedan sina små händer 

och lade dom på mina kinder....pussar och säger...

-Äsar daaaj!!! (Älskar dig)


Mitt mammahjärta tog ett snurr och jag tror att jag slutade 

andas för en stund....den kärleken kändes långt in i benmärgen!

Och det.....just den känslan.....DET är HELA meningen!


Jag hade tänkt bjuda på några bilder som jag inte redan lagt 

upp på Instagram idag....Men....tanke och handling går inte alltid 

hand i hand har jag upptäckt ;-)

Så ni som följer mig på Insta får se en repris.....


Hoppas att ni har en fin dag i snöyran!

Kram//Anja




Två av mina hjärtan kom hem med lite vår till mig...goa ungar!

 

*

*

Pastellfärgerna fortsätter att ta plats i Barnbushuset ;-)

 

*

*

Ser ni fotpallarna...min käre make,han är duktig han :-)

Ska bara hitta ett lite roligare tyg att sätta på dom!

 

*

*

Nymålad pall......Inte vit ;-)

Och senaste tillskottet från Greengate....åh,vad jag tycker om Greengate!!!

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards