Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 20 februari 2013 15:38

Hej finaste!


Håll nu i er....idag blir ett lång inlägg känner jag,så tycker du att 

det är tråkigt så är du välkommen att återkomma imorgon ;-)


Dåså......


I tisdags firade vi en älskad liten (Stor) tös som fyllde hela 11år.....11år...11...år?!

Vart tog dom 11åren vägen...för jag har ju inte blivit 11år äldre...eller ;-)

I vanlig ordning så skulle jag ju såklart blogga om detta på hennes

födelsedag...men den dagen gick åt till att MYSA helt enkelt....äta semlor,

öppna paket,göra egen glass...dansa,busa och allt som hör en kalas dag till!


Och när jag sedan skulle kränga på mig mina jeans och stod där som en ål 

på torra land och försökte för kung och fosterland kränga ner min...ehhh...bakdel i jeansen

så insåg jag.....


1) Byxorna har krympt???

2) Är det ens mina byxor???

3) Jag bakar för mycket!

4) Det är nog inte bakandet som är fel.......

5) Byxorna har krympt.


Samtidigt sitter två ack så roade små damer och skrattar 

så tårarna rinner åt lilla mig....och mina...ehh...krympta jeans!

Efter detta tog jag fram yoggamattan.....plankan....plankan....funkar bra det här :-)

Med mig hade jag lillan som glatt gjorde som jag gjorde...tänkte att utfall är ju bra 

för rygg och så....jag gjorde tio....per ben....utan att stretcha!

Ställde mig rakt upp....skulle följa med Cornelia som skuttade iväg som en liten kaninunge....

Jag?!.....låg i en smält hög på golvet....benmuskler=Borta...tydligen!


Nåja....ner i tvättstugan.....dunk...dunk...dunk....avsaknad av benmuskler gör så 

vääääldigt påmint :-D



OCH SEEEEN......


Så blev det visst onsdag.....vaknade av att benmuskler gjorde sig väldigt 

påminda.....eller ja...avsaknaden av dom :-/

Något mer spännnade är att stora tjejerna idag var/är med på

Ungtalang 2013...och gick minsann vidare till FINAL :-D

Yeey,GRATTIS tjejer!!!!

Så efter att ha flaxat fram och tillbaka genom Skurupsby som en yr höna som 

skulle lämna här....möta upp där...fixa hår,sminka.....vara där....springa dit,

så är jag rätt säker på att benmuskler sakta men säkert kommer att infinna sig 

i sinom tid ;-)


Nu tror jag att jag har svamlat färdigt för stunden!

Kram//Anja



 

*

*

Älskade,kloka,söta,underbara,fina,snälla,vackra stora 11åring!

 

*

*

*

 

*

*

*

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards