Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 18 februari 2013 14:17

Goddagens!


Alltså...det här med att blogga på helgerna blir det ju lagom mycket av ;-)

I lördags så spenderade lillebror och jag avseevärt mycket tid 

på att sova....och mysa,för efter en natt till med feber och ledsen lillebror 

så var varken han eller jag särskilt pigga!

Resten av Barnbushuset led ingen nöd dock,det dansades,busades och 

snickrades i verkstan så jag tror att dom överlag var nöjda ändå :-)


Igår gjorde jag dock en kraftansats....Linnéa och jag tog 

det lite sämre beslutet att åka till Ikea för att införskaffa

lite nödproviant....enda anledningen till att jag kör dit....nödproviant

med betoning på NÖD ;-)


Nåja.....


Glada och vid gott mod traskade vi in och mötes av ULLARED.....fast scenario värre,

om det nu ens är möjligt!?

Hand i hand tog vi oss genom varuhuset...fick med oss det vi skulle ha....

Förutom lampan.....paniken steg...vi tittade förskräckt på varandra och började 

under tystnad att bana vår väg genom folkmassan....MOT LAMPAN!


Linnéa:Alltså...mamma,jag förstår att du vill köpa lampan nu.....jag menar...annars dröjer 

det väl ett år eller två innan vi ska hit igen?

Jag:Andas...andasflämtflämtmåsteha.lampamåsteUT!!! ;-)

Linnéa:Ta denna...sen går vi....

Jag:Måste...haandasflämtflämtRÄTTlampamåste!!!


Lite så....fast kanske inte så allvarligt...vi fick med oss semlor (Och lampa)

från herr Kamprads varuhus som vi tänkte mumsa på i bilen innan vi körde hem!

Kan säga att vi båda skrattade så tårarna rann när Linnéa som kör den ena vagnen,

bromsar så att semlorna flyger all världens väg....och landar UPP OCH NER :-D

Äsh,semlemos är gott det med!


Hoppas att er helg varit härlig!

Kram//Anja



Ps...en vinnare hade jag ju lovat igår...fy skäms på mig!

Men iallafal.....Vinnaren är Kajsa....Dock egentligen inte för det 

bästa tipset...utan snarare för avsaknaden av vardagslyx i sin vardag...så med denna ack så 

trevliga skopa...som man fortfarande får skopa valfritt med...så hoppas 

jag att du hittar tiden att unna dig en stunds vardagslyx...kanske i form av några mumsiga 

hembakade muffins :-)

Maila din adress till mig på Anjathelander@hotmail.se






Snälla våren...jag ber dig....kooom nuuu.....jag behöver dig :-)

Nåja...lite vår inne får väl duga så länge...mest bara för att det snöar ute...igen!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards