Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av vitamoblerochbarnbus - 9 januari 2014 16:42

Heeeej Bloggvänner!


Börjar med att önska er alla en god fortsättning :-)

Hoppas att ni haft en mysig jul och en fin nyårsafton!


Efter lite vilande från bloggen så börjar jag känna mig redo igen....orden har hittat 

tillbaka och jag känner mig som mitt vanliga jag igen :-)

En hel del projekt har ju pysslats med under min "bortatid" och när jag 

stått där och kikat på det färdiga resultatet så har jag kommit på mig själv med 

att jag faktiskt vill visa er fina.....och till alla bilder började det liksom att 

ploppa fram en massa ord i mitt huvud...jag tog det som ett tecken ;-)


Ett tecken på att jag är redo att sätta ord på saker och ting igen!

Så jag hoppas att ni som följt mig länge...eller bara en stund eller kanske är helt ny

här hos mig ska trivas riktigt bra :-)


Vad säger ni...nytt år....nya utmaningar!!!!


Kram//Anja


Jo....jag målade ju vardagsrummet med Kalklitir....superfint :-)


 

*

*

Om ni kikar nooooga nu....så ser ni att Barnbushuset genomgått en liten förvandling 

när det gäller inredning ;-)

 

*

*

*

 

*

*
Alltid sol hos oss...tydligen ;-)

(till er rädda mamisar som nu sitter och tänker att näää min skäl....har hon inget lock 

på elen....Joooo då,ta det lugnt....hade bara bråttom att fota ;-))

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

Ps...ledsen för gryniga bilder...får väl önska mig en ny kamera när jag fyller år ;-)




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards