Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 25 oktober 2013 14:22

Hejsan bloggisar!


Hoppas att ni har det härligt!!!!


Vinnarna i tävlingen......

Mia och Thomas :-)



Kontakta mig så skickar jag....tusen tack till Lela Design för dom 

fina ljuspåsarna!!! :-)


Oj oj oj...vilka galna dagar vi haft i Barnbushuset....

Igår så vaknar jag av att lillebror smygit upp och sedan satt sig och 

ätit en hel påse choklad....i VÅR säng :-D

(vaknade av prasslandet ;-))


Upp och hoppa...städa av både säng och lillebror......

som snabbt knallar iväg....varefter jag hör storasyster....

-VIGGGGOOO....VAD HAR DU GJOOOORT!

Inget farligt....bara dragit ner tapeterna i hallen där uppe.....inga konstigheter...eller? ;-)

Sååå.....sätta upp nya...eller spackla....det är frågan ;-D


Nåja....efter ett samtal med käre maken så insåg jag ju att vi faktiskt 

hade haft en rätt bra morgon ändå......för käre maken hade kört 

på ett rådjur....på MOTORVÄGEN.......Livsfarligt!!!!

Och ni kan tro att jag blev rädd när jag fick höra :-(


Käre maken mår dock bra efter omständigheterna.....givetvis i samma 

grubblande anda som alltid....

-HUUUUR kunde detta hända??


Jag....mindre grubblande.....lycklig över att käre maken kommit hem hel och fin igen :-)

Rådjuret hade dock inte samma tur :-(

Bilen.....tja....något mitt emellan får jag väl säga...men det är ju 

just bara det....EN BIL!!!!


När jag sen kör till stan jag med så springer ett rådjur ut BAKOM min bil.....

PÅ MOTORVÄGEN......då blev jag skakis på allvar!!!


På väg till jobb....sprang en svart katt rakt ut framför min bil....katt oskadd 

och även bil och jag....men vad HÄNDER liksom!???


Idag hände det en galen sak med....men får nog samla lite mod för att dela 

den med....NÅGON egentligen ;-D


Nåja...man vet att man lever iallafall och när jag kom hem efter en galen dag på 

jobb också så mötes jag av massor av fina gamla saker 

som mina svärföräldrar lämnat av till mig......då mjuknade liksom 

kroppen lite....slappnade av...och bara njöt av tanken av att någon 

tänker på lilla mig :-)



Var rädda om er vänner!

Kram//Anja


En av dom fina saker som kom från svärföräldrarna i förra omgången :-)

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards